signe. skriver:
Jo, nu skal i hører... I dag har jeg købt regntøj til vores den store på 17 mdr(han kravler kun), og havde i forvejen købt en flyverdragt til ham, som han kan boltre sig i, når der bliver rigtig koldt og snevejr.. men men men... Nu er jeg så kommet i tvivl om jeg har købt dette sæt regntøj "for sent"? Altså om der allerede nu er for koldt til at han kan kravle rundy ude i haven i det? Han har jo som sagt flyverdragten, og den var han faktisk i, i dag da han var med sin far ude og kører traktor.. så tænker bare, hvad gør I? og skal jeg få sættet byttet til termo tøj, eller skal jeg bare give ham flyvedragt på allerede nu, og så både droppe termo OG regntøj.. er helt forvirret
Hej Søde,
Jeg svarer dig li herinde istedet for i den anden tråd, Hjalte er i termotøj når vi er udenfor, og hvis det ikke blæser, så er Lauge i regntøj ellers er det også termotøj,
Jeg har begge dele, da jeg faktisk skifter meget imellem det, afhængig af blæsvejr o.s.v.
------------------
Læste li hurtig din anden tråd mht autostol, hvis jeg var dig, ville jeg tage Hasse med ud i butikken og afprøve de stole der hedder 0- 18 kg, tror den ville være super 
Anmeld