Ondt i numsen men ikke rød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Sujan

Mussen2 skriver:

Argh, nu har jeg læst om børneorm

Fy for den og jeg har gennemgået den bl hun har leveret, så godt jeg nu kunne. Jeg synes ikke jeg kunne finde noget. jo en masse ting ala tynde græsstrå, men ikke noget levende så dan lige. Og ikke noget som lignede en tynd hvis sytråd.

Nu overvejer jeg at tjekke hendes numse i nat, da hun højest sandsynlig vågner i nat og jeg kan læse det er der ørmene er aktive.

Nogen der kan fortælle hvordan de børneorm ser ud i en gang splatble

Jeg ved egentlig ikke hvordan det ser ud...
skrev det fordi min kollegas datter lige har haft en periode hvor hendes datter havde ondt og kløen i numsen, og det viste sig at være orm.. Men de kunne heller ikke se det i bleen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Mussen2

Sujan skriver:

Jeg ved egentlig ikke hvordan det ser ud...
skrev det fordi min kollegas datter lige har haft en periode hvor hendes datter havde ondt og kløen i numsen, og det viste sig at være orm.. Men de kunne heller ikke se det i bleen...

Åh ok. Ved du hvordan de eller lægen så kunne se der var orm?

Anmeld

20. september 2011

Sujan

Åh ok. Ved du hvordan de eller lægen så kunne se der var orm?

Ja de var ved lægen..Men ved ikke hvordan det blev konstateret. altså hvordan han vidste det var orm. Men måske du kan kontakte lægen i morgen tidlig, de kan måske hjælpe dig?

Men ved som sagt ikke så meget om det... Så er jo ikke sikkert... Men ved min kollegas datter kløede det ekstremt meget... ved jeg ikke om det gør ved din datter...

Men kan være du kan høre om andre her har erfaring med orm.

(har ikke selv børn, men venter mig)

Anmeld

20. september 2011

Tin

Profilbillede for Tin
Mussen2 skriver:

Min datter klager over ondt i numse, men den er ikke rød, hva søren kan det så være Nogen bud

Hun kan sagtens have fået en lille rift. Den kan være ubetydelig lille, og man behøves ikke at kunne se den. Men den kan svie som ind i ......, altså den kan virkelig gøre ondty i en barnerumpe.

Også når hun tisser, da tis jo oftest løber bagud ved piger. Du kan få noget lokalbedøvende hos lægen, og jeg synes da bestemt du skal lade lægen se på hende. En blærebetændelse, kan altså også irreterre bagud til, fordi man hæver op.

Skynd dig at få hende tjekket

Anmeld

20. september 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Forøvrigt gør orm ikke ondt, men de klør virkelig meget, og barnet vil ikke kunne lade være med at klø igen. Det vil du uden tvivl ret hurtigt opdage.

Anmeld

20. september 2011

Mussen2

Tin skriver:

Hun kan sagtens have fået en lille rift. Den kan være ubetydelig lille, og man behøves ikke at kunne se den. Men den kan svie som ind i ......, altså den kan virkelig gøre ondty i en barnerumpe.

Også når hun tisser, da tis jo oftest løber bagud ved piger. Du kan få noget lokalbedøvende hos lægen, og jeg synes da bestemt du skal lade lægen se på hende. En blærebetændelse, kan altså også irreterre bagud til, fordi man hæver op.

Skynd dig at få hende tjekket

Ja det har jeg også selv tænkt på men synes ikke der er noget som helst at se men tror jeg vil ringe til lægen i morgen for ved nærmere eftertanke har hun ind i mellem ytret at hun har haft ondt i maven også. Så jeg bil have tjekket det. Det kan jo være alt og ingenting. Tak for svar tøser

Anmeld

13. juni 2012

camilla28

hej jeg ved ikke om du har fundet ud af hvad der var i vejen men

min datter på 3 har i flere måneder vågnet skrigende om natten o klaet over ondt i ´numsen og tisse konen

så i dag tog jeg et skridt vidre og tog til læge hvor vi fik en recept på en crem mod svamp BRENTACORT

så det har vi smurt med inden hun kom i seng så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.