Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter klager over ondt i numse, men den er ikke rød, hva søren kan det så være Nogen bud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mussen2 skriver: Min datter klager over ondt i numse, men den er ikke rød, hva søren kan det så være Nogen bud
Kommer hun af med afførring, og er det meget hård eller?
afrobabies skriver: Kommer hun af med afførring, og er det meget hård eller?
Ja, det gør hun, efter sigene a DP)en ordentlig omgang, men der var ikke snak om den var hård eller noget. Synes der er fint flow
Mussen2 skriver: Ja, det gør hun, efter sigene a DP)en ordentlig omgang, men der var ikke snak om den var hård eller noget. Synes der er fint flow
Ok, spørgsmålet er jo så også om hun synes at det gør ondt i endetarmen eller på ballerne?
min dreng har os lige haft ondt når jeg skulle skifte ham. men hans bumelum er fint nok.. ikke hårdt, og jeg har os undret mig..
hvor gammel er din datter?
afrobabies skriver: Ok, spørgsmålet er jo så også om hun synes at det gør ondt i endetarmen eller på ballerne?
Ja, jeg ved det knap nok. Hun siger både ondt i numsen og rød tissekone, men der er intet at se ogf hun vil nærmest ikke sidde på numsen. Sidder sådan skævt, og så andre tidspunkter er der ikke irgtig noget
Hun er lige kommet af med en ordentlig gang splat mave
lucas<3 skriver: min dreng har os lige haft ondt når jeg skulle skifte ham. men hans bumelum er fint nok.. ikke hårdt, og jeg har os undret mig.. hvor gammel er din datter?
2 år og 3 mdr.
Sujan skriver: Måske hun skulle tjekkes for orm?
Måske hun skulle tjekkes for orm?
Det vil jeg da lige læse lidt om. Kender ikke rigtig noget til det.
Argh, nu har jeg læst om børneorm
Fy for den og jeg har gennemgået den bl hun har leveret, så godt jeg nu kunne. Jeg synes ikke jeg kunne finde noget. jo en masse ting ala tynde græsstrå, men ikke noget levende så dan lige. Og ikke noget som lignede en tynd hvis sytråd.
Nu overvejer jeg at tjekke hendes numse i nat, da hun højest sandsynlig vågner i nat og jeg kan læse det er der ørmene er aktive.
Nogen der kan fortælle hvordan de børneorm ser ud i en gang splatble
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128