Hvilke vinterstøvler til dreng fra April 2010??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Camillee

An&Jo skriver:

det var så lidt da..

vi var ihvertfald rigtig glade for dem dengang, mit bonusbarn havde nogen med fåreuld indeni, og der var SÅ lækre at jeg ville ønske man kunne have fået dem i min størrelse..

ja det kan jeg godt forstå (: men måske ka du få nogle der minder om dem? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

An&Jo

Camillee skriver:

ja det kan jeg godt forstå (: men måske ka du få nogle der minder om dem? (:

desværre ikke til børn i år.. :/

Men mor her regner med at skulle forkæles med et par sorel støvler i år, og de minder meget godt om Naturino faktisk..

Anmeld

21. september 2011

Tullebobs

Hej

Jeg har også en dreng fra april 2010  Han har fået vinterstøvler fra primigi i år. De er pæne, lette og meget flexible (og så var de på bud til 350 kr). De ligner dem her (bare de er sorte med grå på):

Jeg har også haft primigi til min store dreng, og de har til fulde indfriet mine forventninger

Kh Trine

Anmeld

21. september 2011

Sara.

An&Jo skriver:

tak, ja han har ret små fødder.. men det har både faderen og jeg også..

til gengæld ser han ud til at blive mega høj hvor vi os begge er meget små..

Ja synes også deres light modelller er så gode! de vejer jo ingenting!

Jeg bruger 38 og min mand 41-42 - så synes heller ikke vores fødder er kæmpe :-) Men min datter på snart 4 har fået vinterstøvler i str 29 så det tror jeg også er ret stort....

Anmeld

21. september 2011

An&Jo

Tullebobs skriver:

Hej

Jeg har også en dreng fra april 2010  Han har fået vinterstøvler fra primigi i år. De er pæne, lette og meget flexible (og så var de på bud til 350 kr). De ligner dem her (bare de er sorte med grå på):

Jeg har også haft primigi til min store dreng, og de har til fulde indfriet mine forventninger

Kh Trine

hvor kan man købe dem henne?? bare så jeg lige kan prøve dem på min dreng..

og fedt tilbud at finde..

Anmeld

21. september 2011

An&Jo

lærkes_mor skriver:

Ja synes også deres light modelller er så gode! de vejer jo ingenting!

Jeg bruger 38 og min mand 41-42 - så synes heller ikke vores fødder er kæmpe :-) Men min datter på snart 4 har fået vinterstøvler i str 29 så det tror jeg også er ret stort....

wauw nogle store fødder ja.. min lillesøster på 12 bruger str 31-32.. hun får da nogle kæmpe fødder så hvis de fortsætter den udvikling..

nej de vejer ingenting.. men der er heldigvis flere skomærker der følger den udvikling nu, så der er lidt flere modeller at vælge imellem..

Anmeld

21. september 2011

Tullebobs

An&Jo skriver:

hvor kan man købe dem henne?? bare så jeg lige kan prøve dem på min dreng..

og fedt tilbud at finde..

Jeg har købt dem i Zjoos i Aalborg. Og ja fedt med tilbud, især til de små for det er jo ikke så meget de kommer til at rende ude (imodsætning til min den store på 6 år).

Kh Trine

Anmeld

21. september 2011

An&Jo

Tullebobs skriver:

Jeg har købt dem i Zjoos i Aalborg. Og ja fedt med tilbud, især til de små for det er jo ikke så meget de kommer til at rende ude (imodsætning til min den store på 6 år).

Kh Trine

vi kommer så til at være rigtig meget ude.. vi er store udemennesker nemlig..

hvor ligger der en ZJOOS henne her i Aalborg?+ synes ikke jeg har set sådan en..

Anmeld

21. september 2011

Tullebobs

An&Jo skriver:

hvor ligger der en ZJOOS henne her i Aalborg?+ synes ikke jeg har set sådan en..

Åh du er også fra Aalborg

Det er den der tidligere hed 'Din grønne skobutik' - og den ligger i den der lille gade, der går mellem Algade overfor Salling og så ned til Mølleplads. Den buitk har iøvrigt rigtig tit gode tilbud på børnesko og støvler

Kh Trine

Anmeld

21. september 2011

Tullebobs

An&Jo skriver:

Primigistøvler kan sagtens klare et rigtigt udebarn - det er jeg sikker på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.