Hvilke vinterstøvler til dreng fra April 2010??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilke støvler

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.392 visninger
31 svar
0 synes godt om
20. september 2011

An&Jo

Jeg stod idag i skoringen og kiggede vinterstøvler til min søn, han er fra April 2010, så han er omkring 19mdr når de skal tages i brug, så tænker at de skal være lette at løbe i osv, men ud af dem der var synes jeg om vægten og "bøjningen" i snuden på disse 3 støvler, men hvilken ville i vælge??

naturino
Ecco
skofus

jeg har tilladt multiple choice..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Noneother

Jeg kigger med her, da jeg står med nøjagtig samme problem.

Anmeld

20. september 2011

An&Jo

op igen..

indtil videre har 3 svaret, og de er ret enige om ECCO, andre der har et bud??

i må også gerne skrive hvorfor det lige er de støvler i mener vil være de bedste..

Anmeld

21. september 2011

An&Jo

hiver den lige op igen..

lige nu ser det ud til at ECCO vinder afstemningen..

Anmeld

21. september 2011

Winnie

Har stemt blank, da jeg ikke kender de støvler. Her hjemme skal jeg selv købe til min datter på nu 20 mdr, men det bliver først når der kommer børnepenge og så må vi se hvilke hun kan gå med 

Anmeld

21. september 2011

Camillee

Jeg ville tage ham med derned og prøve dem på (:
 men jeg har stemt Ecco, 

Anmeld

21. september 2011

An&Jo

Camillee skriver:

Jeg ville tage ham med derned og prøve dem på (:
 men jeg har stemt Ecco, 

Han har prøvet dem fra naturino, da det nemlig er et mærke jeg har været rigtig glad for til det bonusbarn jeg havde når det kommer til vinterstøvler, de holdte ham altid varme, og han havde aldrig våde fødder uanset hvor længe han var ude i sneen..

Men så kom jeg nemlig i skoringen igår, og kunne se at ECCO og Skofus har den samme pasform som Naturino, så ville gerne høre folks erfaringer med de to andre par inden jeg bestemmer mig..

Anmeld

21. september 2011

An&Jo

Winnie skriver:

Har stemt blank, da jeg ikke kender de støvler. Her hjemme skal jeg selv købe til min datter på nu 20 mdr, men det bliver først når der kommer børnepenge og så må vi se hvilke hun kan gå med 

Nu vælger jeg imellem de tre skomærker, da det er nogen jeg enten selv har god erfaring med fra tidligere, eller kun har hørt godt om fra andre..
Det ville jo ikke være så godt hvis han fik våde fusser hver gang han havde været ude og lege.. og da vi er meget ude hele tiden, og hele året rundt så er det jo vigtigt..

men selvfølgelig skal han kunne gå i dem, og det kan han ihvertfald i det ne par, for dem har vi prøvet..

Anmeld

21. september 2011

Sara.

Jeg har stemt blankt.....

Og det har jeg da jeg ikke synes man bare kan stille det sådan op - hvilken er bedst? - agtig....

Fordi det afhænger RIGTIG meget af barnets fødder.

Hvilke sko passer lige DIT barns fødder bedst?

Sådan de hverken er for smalle, brede osv...

Jeg har faktisk haft vinterstøvler i alle 3 mærker til min datter på snart 4, og de har alle levet op til mine krav som bl.a. er at de er vandtætte, varme (uden at fødderne bliver våde), ikke for tunge osv.... Når de er små synes jeg også det er vigtigt at støvlerne ikke er alt for høje, sådan de er nemme at gå med...

Min dreng er også fra april 2010, og han har i år fået et par ecco vinterstøvler. Men det er fordi det er dem der passer ham :-)

Anmeld

21. september 2011

Camillee

jeg kender ikke mærket naturino, så kan jeg desværre ikke svære på.
er men kunne være at jeg skulle prøve den til Elias hvis de har samme pasform, han han nemlig bredde fødder og det har bare været Ecco der er bedst (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.