Tror jeg forelsket, men ikke i min kæreste :o/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Anonym trådstarter

Thomsen77 skriver:

jeg havde det ligesom dig......-valgte at satse på ham jeg blev forelsket i, og voila, jeg har lige fejret 3-års bryllupsdag og jeg er sååååå lykkelig

Årh hvor skønt

Ja jeg tror oz bare det er fordi at jeg er tryghedsnarkoman og tænker meget hvordan det skal gå det hele også økonomisk.. Plus at min datter har kendt ham og haft ham i sit liv i halvdelen af hendes så hvordan vil hun lige tage det...

Åhhh det er så pisse svært det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Benjamins'mor

Lotus86 skriver:

Ud af det triste forhold, og sats på den anden mand, livet er for kort til at spilde det på en, som du ikke har det godt med.

Enig.

Anmeld

21. september 2011

karina1980

Anonym skriver:

Hjælp piger. Hvad skal jeg gøre... Jeg ha en kæreste som jeg har været sammen med i 5 år nu. Han er 43, jeg er 32.. Vores forhold kører af h til og det har det gjort i snart et halvt år. Ved ikke om jeg har følelser tilbage for ham.. Er så forvirret. Nu er det så sådan at jeg tror jeg er forelsket i en anden mand. Problemet er at det er min datter's bedste veninde's far! Han er single og 34 år. Jeg får den der kildende fornemmelse i maven når jeg ser ham. Total teenager igen.. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Blive hos min kæreste eller gøre det forbi med ham?? Nogen gode råd?

der vil altid komme kriser i et forhold, ? er blot om det sådan en i har nu eller om det er fordi forholdet er slut.

erfaring fortæller mig at et forhold kræver et stort arbejde, jeg har stået som dig, og det samme har min mand, men vi har begge valgt at arbejde på det og nu har vi da snart været gift i 9 år.

men det kræver en hel del og det ikke altid let, men jeg kan stadig kigge på ham og huske hvorfor lige præcis jeg faldt for ham

så overvej om det er en krise eller om det er fordi du ikke føler i har mere sammen overhovedet

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

der vil altid komme kriser i et forhold, ? er blot om det sådan en i har nu eller om det er fordi forholdet er slut.

erfaring fortæller mig at et forhold kræver et stort arbejde, jeg har stået som dig, og det samme har min mand, men vi har begge valgt at arbejde på det og nu har vi da snart været gift i 9 år.

men det kræver en hel del og det ikke altid let, men jeg kan stadig kigge på ham og huske hvorfor lige præcis jeg faldt for ham

så overvej om det er en krise eller om det er fordi du ikke føler i har mere sammen overhovedet

Vi har haft krise meget længe og jeg synes bare slet ik det bliver bedre.. Han irriterer mig faktisk.. Og det er først inden for den sidste måned at jeg er blevet småforelsket i ham den anden..

Min kæreste og jeg har gået meget op i at blive gravide uden held og det har desværre nok ødelagt vores forhold da sex efterhånden blev skemalagt.. Vi sover heller ik så tit sammen mere..

Når jeg nu læser det her igennem kan jeg godt se at løbet nok er kørt.. Magter ik mere og vil bare have min glæde tilbage i livet

Anmeld

21. september 2011

Levi&LilysMor

Du siger selv det går af H til med din nuværende, kan du se dig blive gammel med ham ? Eller løsning på at i kan få det bedre? om du overhovedet har lysten til at prøve mere med ham, hvis i allerede har prøvet at få det til at fungere ?

Men ja ellers skal du følge din mavefornemmelse,

Anmeld

21. september 2011

Chevro

Ved du om denne mand, har et godt øje til dig også? Eller er det i din fantasi, og i dit ønske om mere spænding og forandring - som får dig til at tvivle? (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.