Anonym skriver:
Hjælp piger. Hvad skal jeg gøre... Jeg ha en kæreste som jeg har været sammen med i 5 år nu. Han er 43, jeg er 32.. Vores forhold kører af h til og det har det gjort i snart et halvt år. Ved ikke om jeg har følelser tilbage for ham.. Er så forvirret. Nu er det så sådan at jeg tror jeg er forelsket i en anden mand. Problemet er at det er min datter's bedste veninde's far! Han er single og 34 år. Jeg får den der kildende fornemmelse i maven når jeg ser ham. Total teenager igen.. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Blive hos min kæreste eller gøre det forbi med ham?? Nogen gode råd?
der vil altid komme kriser i et forhold, ? er blot om det sådan en i har nu eller om det er fordi forholdet er slut.
erfaring fortæller mig at et forhold kræver et stort arbejde, jeg har stået som dig, og det samme har min mand, men vi har begge valgt at arbejde på det og nu har vi da snart været gift i 9 år.
men det kræver en hel del og det ikke altid let, men jeg kan stadig kigge på ham og huske hvorfor lige præcis jeg faldt for ham
så overvej om det er en krise eller om det er fordi du ikke føler i har mere sammen overhovedet
Anmeld