Tror jeg forelsket, men ikke i min kæreste :o/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.722 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Anonym trådstarter

Hjælp piger. Hvad skal jeg gøre... Jeg ha en kæreste som jeg har været sammen med i 5 år nu. Han er 43, jeg er 32.. Vores forhold kører af h til og det har det gjort i snart et halvt år. Ved ikke om jeg har følelser tilbage for ham.. Er så forvirret. Nu er det så sådan at jeg tror jeg er forelsket i en anden mand. Problemet er at det er min datter's bedste veninde's far! Han er single og 34 år. Jeg får den der kildende fornemmelse i maven når jeg ser ham. Total teenager igen.. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Blive hos min kæreste eller gøre det forbi med ham?? Nogen gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

lycly

Først og fremmest skal du finde ud af hvad du føler for din kæreste. Du skal jo ikke gå fra ham bare fordi du har et "crush" på en anden , men du skal jo heller ikke blive hos ham hvis du ikke rigtig føler noget for ham

Anmeld

20. september 2011

Lotus86

Ud af det triste forhold, og sats på den anden mand, livet er for kort til at spilde det på en, som du ikke har det godt med.

Anmeld

20. september 2011

DortheSimonsen

Lotus86 skriver:

Ud af det triste forhold, og sats på den anden mand, livet er for kort til at spilde det på en, som du ikke har det godt med.

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg tror måske oz det ender med at jeg går fra ham.. Prøver at finde følelserne for ham men de er der bare ik

Anmeld

21. september 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg tror måske oz det ender med at jeg går fra ham.. Prøver at finde følelserne for ham men de er der bare ik

Ja hvis følelserne ikke er der, er der intet at gøre .. 

Anmeld

21. september 2011

Simplyred

jeg havde det ligesom dig......-valgte at satse på ham jeg blev forelsket i, og voila, jeg har lige fejret 3-års bryllupsdag og jeg er sååååå lykkelig

Anmeld

21. september 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Hjælp piger. Hvad skal jeg gøre... Jeg ha en kæreste som jeg har været sammen med i 5 år nu. Han er 43, jeg er 32.. Vores forhold kører af h til og det har det gjort i snart et halvt år. Ved ikke om jeg har følelser tilbage for ham.. Er så forvirret. Nu er det så sådan at jeg tror jeg er forelsket i en anden mand. Problemet er at det er min datter's bedste veninde's far! Han er single og 34 år. Jeg får den der kildende fornemmelse i maven når jeg ser ham. Total teenager igen.. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Blive hos min kæreste eller gøre det forbi med ham?? Nogen gode råd?

Det kan vi jo ikke beslutte for dig... Du er nødt til at mærke efter, hvad der er det rigtige for dig..

Jeg håber, at du når frem til en beslutning, som gør dig lykkelig

Lisbeth

Anmeld

21. september 2011

henh01

Thomsen77 skriver:

jeg havde det ligesom dig......-valgte at satse på ham jeg blev forelsket i, og voila, jeg har lige fejret 3-års bryllupsdag og jeg er sååååå lykkelig

Anmeld

21. september 2011

Silja&Noam

Følg dit hjerte og mavefornemmelse livet er for kort til at spilde tiden på dårlige forhold!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.