Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneBJ skriver: Jeg kan intet finde i min brugsanvisning, så jeg ville også tage til en forhandler (og tror faktisk også at jeg selv gør det)
Jeg kan intet finde i min brugsanvisning, så jeg ville også tage til en forhandler (og tror faktisk også at jeg selv gør det)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: jeg ville tage ud i babysam eller ønskebørn og se om de ikke vil give en brugsforvirring, så i har den liggende.. Ellers er de gerne behjælpelige med at spænde den op, så længe du ikke tager i ønskebørn i city syd i Aalborg da de generelt giver dårlig service hvis man ikke har noget på sin vogn..
jeg ville tage ud i babysam eller ønskebørn og se om de ikke vil give en brugsforvirring, så i har den liggende.. Ellers er de gerne behjælpelige med at spænde den op, så længe du ikke tager i ønskebørn i city syd i Aalborg da de generelt giver dårlig service hvis man ikke har noget på sin vogn..
Jeg ved det. DEr sidder to dimser man kan dreje på, på hver sin side af stellet 2 min så finder jeg lige et billed.
MIWULA skriver: Jeg ved det. DEr sidder to dimser man kan dreje på, på hver sin side af stellet 2 min så finder jeg lige et billed.
Mulleunge skriver: HURRAAAAAA mange mange tak.
HURRAAAAAA mange mange tak.
det var så lidt håber det hjælper. det hjalp på min venindes barnevogn.
MIWULA skriver: det var så lidt håber det hjælper. det hjalp på min venindes barnevogn.
Mulleunge skriver: Mange tak .. sætter straks min kæreste på sagen
Mange tak .. sætter straks min kæreste på sagen
super lad mig lige høre om det hjalp. hehe
min emmaljunga hænger ikke......men de der 2 dutter på siden kan man indstille med....
MIWULA skriver: super lad mig lige høre om det hjalp. hehe
Gud jeg vidste ikke det var dem man skulle bruge... Fedt! Tak!
Til Mulleunge - kassen skal af mens han skruer på dem...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128