Hvordan spænder man Emmaljunga ??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7.646 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Mauser.

Hej piger ..

Håber at der er nogen derude der kan hjælpe?
Jeg har købt barnevogn af min tante og hun har ikke gemt manualen på barnevognen så kan ikke se hvordan de forskellige ting skal gøres?

Den trænger til at blive spændt, er der nogen der ved hvordan man gør det? syntes at barnvogns kassen hænger lidt i styr enden, hvis man spænder vognen skulle man kunne rette op på det ?
-hjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

HelenaJ

Mulleunge skriver:

Hej piger ..

Jeg har købt barnevogn af min tante og hun har ikke gemt manualen på barnevognen så kan ikke se hvordan de forskellige ting skal gøres?

Den trænger til at blive spændt, er der nogen der ved hvordan man gør det? syntes at barnvogns kassen hænger lidt i styr enden, hvis man spænder vognen skulle man kunne rette op på det ?
-hjælp.

Jeg lytter lige med i tilfælde af jeg kommer ud i det samme

Anmeld

20. september 2011

Toshiba

Mulleunge skriver:

Hej piger ..

-hjælp.

tror faktisk aldrig jeg har set en emmaljunga der IKK hænger - derfor jeg ikk køre de vogne

Anmeld

20. september 2011

Mauser.

Toshiba skriver:

tror faktisk aldrig jeg har set en emmaljunga der IKK hænger - derfor jeg ikk køre de vogne

Ja men det skulle kunne ændres hvis man spænder den (:

Anmeld

20. september 2011

AnneBJ

Mulleunge skriver:

Fedt - så følger jeg også med, og jeg går lige ind og ser om vi har en brugsanvisning eller det kun er et købsbevis.. 

Anmeld

20. september 2011

Toshiba

Mulleunge skriver:

kan ikk hjælpe desværre..

Anmeld

20. september 2011

Toshiba

Kør Basson  DET holder både i stel og det hele

Anmeld

20. september 2011

An&Jo

jeg ville tage ud i babysam eller ønskebørn og se om de ikke vil give en brugsforvirring, så i har den liggende..

Ellers er de gerne behjælpelige med at spænde den op, så længe du ikke tager i ønskebørn i city syd i Aalborg da de generelt giver dårlig service hvis man ikke har noget på sin vogn..

Anmeld

20. september 2011

AnneBJ

Jeg kan intet finde i min brugsanvisning, så jeg ville også tage til en forhandler (og tror faktisk også at jeg selv gør det)

Anmeld

20. september 2011

Mauser.

Toshiba skriver:

Kør Basson  DET holder både i stel og det hele

Det er jo lidt for sent nu .. ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.