ÆU planlagt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

nielsen80

Uhhh hvor spændende, den skal nok være der! Jeg kan mærke lørdag er en heldig dag...  

Skal du have taget blodprøve på fertilitetsklinikken, eller tester du derhjemme når det er lørdag? 

Mener du nålen der bliver lagt i en blodåre i hånden, eller lokalbedøvelsen? Jeg er efterhånden kommet mig over min blufærdighed, så hvis det bare bliver lidt som en normal gyn. undersøgelse skal det nok gå 

Håber virkelig det er en lykkedag!!!!! Men er lidt nervøs da jeg er begyndt at få ret voldsomme menssmerter i dag.....håber det bare er crione der driller.

Jeg mente, når de sætter nålen i armen - så det var et udtryk for, at jeg bestemt ikke synes det gør ondt! Det er selvfølgelig ikke rart, men for mig(og de fleste jeg har snakket med det om) har det ikke været slemt. Er sikker på, du nok skal klare det ganske flot, og at du heller ikke vil synes det er voldsomt! 

Jeg tester selv, faktisk laver den klinik jeg er tilknyttet slet ikke blodprøver - desværre. Er ved at være træt af de åndsvage test med en streg.

Lad os håbe vi begge snart kan hoppe over i "graviditetsgruppen"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Line11

nielsen80 skriver:

Håber virkelig det er en lykkedag!!!!! Men er lidt nervøs da jeg er begyndt at få ret voldsomme menssmerter i dag.....håber det bare er crione der driller.

Jeg mente, når de sætter nålen i armen - så det var et udtryk for, at jeg bestemt ikke synes det gør ondt! Det er selvfølgelig ikke rart, men for mig(og de fleste jeg har snakket med det om) har det ikke været slemt. Er sikker på, du nok skal klare det ganske flot, og at du heller ikke vil synes det er voldsomt! 

Jeg tester selv, faktisk laver den klinik jeg er tilknyttet slet ikke blodprøver - desværre. Er ved at være træt af de åndsvage test med en streg.

Lad os håbe vi begge snart kan hoppe over i "graviditetsgruppen"

Ja det synes jeg bestemt vi skal satse på!! 

Jeg synes de fleste i denne gruppe som er blevet gravide, har snakket om murren, så mon ikke det bare er det! 

Ja det er selvfølgelig træls, men omvendt skal den med stor sandsynlighed nok tale sandt, eller gøre det inden for de efterfølgende par dage... 

for to meget positive streger MEGET snart 

Anmeld

20. september 2011

metski83

Spændende.

Rigtig mange gange held og lykke

Anmeld

20. september 2011

Line11

metski83 skriver:

Spændende.

Rigtig mange gange held og lykke

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.