Uhhh hvor spændende, den skal nok være der! Jeg kan mærke lørdag er en heldig dag... 
Skal du have taget blodprøve på fertilitetsklinikken, eller tester du derhjemme når det er lørdag?
Mener du nålen der bliver lagt i en blodåre i hånden, eller lokalbedøvelsen? Jeg er efterhånden kommet mig over min blufærdighed, så hvis det bare bliver lidt som en normal gyn. undersøgelse skal det nok gå 
Håber virkelig det er en lykkedag!!!!! Men er lidt nervøs da jeg er begyndt at få ret voldsomme menssmerter i dag.....håber det bare er crione der driller.

Jeg mente, når de sætter nålen i armen - så det var et udtryk for, at jeg bestemt ikke synes det gør ondt! Det er selvfølgelig ikke rart, men for mig(og de fleste jeg har snakket med det om) har det ikke været slemt. Er sikker på, du nok skal klare det ganske flot, og at du heller ikke vil synes det er voldsomt!
Jeg tester selv, faktisk laver den klinik jeg er tilknyttet slet ikke blodprøver - desværre. Er ved at være træt af de åndsvage test med en streg.
Lad os håbe vi begge snart kan hoppe over i "graviditetsgruppen"

Anmeld