ÆU planlagt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Line11

Og det bliver..... LØRDAG  

Super lækkert, da både kæresten og jeg har fri! Og så har jeg endda også søndag til lige at komme ovenpå igen... 

Sidst jeg blev scannet var der kun 2 follikler, som var større end de andre. I dag var der vokset 3 mere frem - jeg er bare super glad!

+ en masse små som vi dog ikke må satse for meget på... Men med lidt held bliver der nok til blastocystdyrkning 

Vi er blevet enige om kvalitet frem for kvantitet, så guldægget må helt sikkert være iblandt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Lisbeth1985

Line11 skriver:

Og det bliver..... LØRDAG  

Super lækkert, da både kæresten og jeg har fri! Og så har jeg endda også søndag til lige at komme ovenpå igen... 

Sidst jeg blev scannet var der kun 2 follikler, som var større end de andre. I dag var der vokset 3 mere frem - jeg er bare super glad!

+ en masse små som vi dog ikke må satse for meget på... Men med lidt held bliver der nok til blastocystdyrkning 

Vi er blevet enige om kvalitet frem for kvantitet, så guldægget må helt sikkert være iblandt! 

Hvor er det dejligt for jer

Tillykke med den gode scanning

Og  for på lørdag

Anmeld

20. september 2011

Line11

Lisbeth1985 skriver:

Hvor er det dejligt for jer

Tillykke med den gode scanning

Og  for på lørdag

Tusind tak!!  

Og  for et rigtigt godt forløb til jer 

Anmeld

20. september 2011

Lisbeth1985

Line11 skriver:

Tusind tak!!  

Og  for et rigtigt godt forløb til jer 

Tak

Anmeld

20. september 2011

Putomanen

Hvor er det bare dejligt at høre, at der er flere små som er vokset godt til  Jeg kan godt forstå, at du er glad nu!

At få det overstået på en lørdag er da helt perfekt... Det er også mit drømmescenarie

Jeg håber, at det går godt på lørdag, og at du ikke kan mærke noget

Anmeld

20. september 2011

nielsen80

Hvor fedt for jer..krydser hvad krydses kan for et rigtigt godt resultat!!!

ÆU har aldrig været slem for mig, håber du synes det er ligeså smertefrit.

Anmeld

20. september 2011

Line11

nielsen80 skriver:

Hvor fedt for jer..krydser hvad krydses kan for et rigtigt godt resultat!!!

ÆU har aldrig været slem for mig, håber du synes det er ligeså smertefrit.

Tak  Ja det håber jeg også. De har heldigvis været gode til at berolige mig derude, så tror efterhånden panikken er blevet udskudt til fredag aften! 

Dejligt det er smertefrit for dig, jeg håber at kunne gøre dig kunsten efter 

Anmeld

20. september 2011

Line11

Putomanen skriver:

Hvor er det bare dejligt at høre, at der er flere små som er vokset godt til  Jeg kan godt forstå, at du er glad nu!

At få det overstået på en lørdag er da helt perfekt... Det er også mit drømmescenarie

Jeg håber, at det går godt på lørdag, og at du ikke kan mærke noget

Tusind tak, det håber jeg virkeligt også! 

Anmeld

20. september 2011

nielsen80

Line11 skriver:

Tak  Ja det håber jeg også. De har heldigvis været gode til at berolige mig derude, så tror efterhånden panikken er blevet udskudt til fredag aften! 

Dejligt det er smertefrit for dig, jeg håber at kunne gøre dig kunsten efter 

Min testdag er lørdag, så vi kan ryste sammen!!!!!

Ej helt seriøst, så føltes ÆU for mig ikke meget værre end en alm gyn. undersøgelse. Det værste er faktisk morfinsprøjten man får inden. Jeg er til gengæld altid i vældigt humør derefter

Og hold op hvor jeg håber på nogle fine æg til dig!!!!

Anmeld

20. september 2011

Line11

nielsen80 skriver:

Min testdag er lørdag, så vi kan ryste sammen!!!!!

Ej helt seriøst, så føltes ÆU for mig ikke meget værre end en alm gyn. undersøgelse. Det værste er faktisk morfinsprøjten man får inden. Jeg er til gengæld altid i vældigt humør derefter

Og hold op hvor jeg håber på nogle fine æg til dig!!!!

Uhhh hvor spændende, den skal nok være der! Jeg kan mærke lørdag er en heldig dag...  

Skal du have taget blodprøve på fertilitetsklinikken, eller tester du derhjemme når det er lørdag? 

Mener du nålen der bliver lagt i en blodåre i hånden, eller lokalbedøvelsen? Jeg er efterhånden kommet mig over min blufærdighed, så hvis det bare bliver lidt som en normal gyn. undersøgelse skal det nok gå 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.