Pige hvad gjore i? (for piger)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2009

Joan ( Smallie )

ellers har bilka nogen gange tilbud på ammetoppe kan ikke huske hvad de koster men ikke ret meget og se kan give sig meget uden at ens bryster kommer til at hænge.

Dem brugte jeg da jeg ventet mit første barn og her anden gang har jeg kunne bruge mine alm bher.

Joan 36+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

Cris

Mine bryster blev også stor i starten, men så kunne jeg ikke mærke, at de blev større. De første par måneder efter fødslen blev også en lille smulle større (og hård som en sten pga mælken), men ikke så meget, som jeg frygetede. Efter nogle få måneder kom jeg tilbage i den størrelsen, jeg brugte før, selv om jeg ammede (og gør det stadig). Efter min erfaring, du skal ikke investere for mange penge i for mange BHer, men alt kan ske.

Du har haft en rigtig god shopping tur! Håber, at den næste er lige så sjovt!

Anmeld

23. januar 2009

SaNiNa

crv skriver:

Mine bryster blev også stor i starten, men så kunne jeg ikke mærke, at de blev større. De første par måneder efter fødslen blev også en lille smulle større (og hård som en sten pga mælken), men ikke så meget, som jeg frygetede. Efter nogle få måneder kom jeg tilbage i den størrelsen, jeg brugte før, selv om jeg ammede (og gør det stadig). Efter min erfaring, du skal ikke investere for mange penge i for mange BHer, men alt kan ske.

Du har haft en rigtig god shopping tur! Håber, at den næste er lige så sjovt!

Tak... ja den var ganske god, kæresten plejer ellers ikke at gide shoppe med mig men i dag var han med i 5 time (helt utrolig) men så spise vi osse en rigtig lækker frokost sammen... enden vi lige kørte på bib hvor de hvad bog ud salg... hvor vi fik 15 børnebøger til 100kr

Har besluttet mig for jeg køber en rigtig bh i en god kvalitet g så må jeg bruge sports bh´er så længe jeg kan passe dem... skal bare have et eller andet til at støtte dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.