Pige hvad gjore i? (for piger)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. januar 2009

SaNiNa

Ja min bryster blive ved med at vokse er gået fra en c skål til d meget hurtig i starten af graviditeten, og der gik ikke mere end et par uge så kunne jeg heller ikke passe en d skål mere... har så brugt min sports bh men nu er de altså osse blevet får små...

Skal nok have en E-75 og det kan man så ikke lige få alle steder...

Hvad gjore i købe i amme-bh eller hvad?

Sanne - som er så træt af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

monstar99

bruger stadig sports bh'er.
har selv en 85e, måske f
synes det virker fint.
Mælken flyder og der er god støtte

Anmeld

23. januar 2009

Diana...

Jeg var syg så jeg kunne slet ikke have bh på uden at kaste op for kan ikke have noget tøj der strammer uden en tur i toilettet Men er selv gået 3 nr op og slet ikke sjovt når man har store bryster i forvejen ha ha

Anmeld

23. januar 2009

LotteN

Sanne skriver:

Ja min bryster blive ved med at vokse er gået fra en c skål til d meget hurtig i starten af graviditeten, og der gik ikke mere end et par uge så kunne jeg heller ikke passe en d skål mere... har så brugt min sports bh men nu er de altså osse blevet får små...

Skal nok have en E-75 og det kan man så ikke lige få alle steder...

Hvad gjore i købe i amme-bh eller hvad?

Sanne - som er så træt af det

Jeg vil råde dig til og lade være med og købe ammetop nu, det er simpelthen spild af penge... Når du har født og mælken er løbet til, så kan du gå ud og købe dem, for der vokser de igen og så skal du bare købe nye igen igen...!
Jeg købte nogle ammetoppe, men kan skisme ikke ligehuske hvilken side det var på... den brugte jeg til og sove i, efter jeg havde født og stadigvæk ammede!

Anmeld

23. januar 2009

Janep

Jeg kæbte først en ammebh efter jeg havde født

Indtil da gik jeg med sportsbh

jeg sys ikk du skal købe en ammebh for man ved aldrig hvor meget ens bryster vokser

Anmeld

23. januar 2009

SaNiNa

ammebh var bare et eks...

er sikker på de vil voske mere med tiden... bare rigtig træl at de ikke kan passe mine bh´er kan ikke undvære dem...

Så må jeg jo se om jeg kan finde nogle god sports bh som passer...

Anmeld

23. januar 2009

Smølf

Ihh... Hvor kan i prale.

KH Neta -en lille B-skål

Anmeld

23. januar 2009

malou

Jeg gik fra 75c/70d, til noget så vildt som en 75g... jeg købte mine bhèr fra Triumph.. de har nemlig også big cubs kalder de dem..og med brede stropper... og stadig til gode priser. ellers er der jo primaDonna i den dyre ende. Jeg handlede også bhèr i Chance og i Sensa.. fordi der kan man få store str. men stadig med push up

knus malou

Anmeld

23. januar 2009

charlottekri

he he, jeg tog faktisk i bilka og købte min ammebh.. Det ligner en sportsbh, men der er stadig den "åbne/lukke mekanisme" dem var jeg utrolig glade for, og så kan de jo give sig...

Anmeld

23. januar 2009

SaNiNa

har lige været i H & M til deres giga sale...
Fik da to sports bh, så håber eg kan passe dem i noget tid nu...

"de sætter %0% mere på at der er sat ned i forvejen så hvis man finder noget til 100 kr og der er 70% på så kommer der lige 50% mere på så man kommer af med 15 kr"

fik købt 5 par baby bukser, og en trøje, to trøjer og to nederdeler til mig selv og så vi kæresten osse lige en helt nu garderobe... lige lagde lige det hele sammen for sjov da vi kom hjem og uden % var der for lige lidt over 3000kr men vi har altså kun betalt 600kr

Det kan vist ikke gøre billiger... De kører osse i morgen

Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.