Hvor køber I...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

-Sigrid-

lærkes_mor skriver:

Det med at stoppe har jeg læst bare var noget man sagde i gamle dage....

Min datter på snart 4 har hver vinter haft sådan nogle uld yders og bomuld inderst, og hvis alle har været beskidte eller vi har glemt at tage nogen med hvis vi har overnattet ude har jeg aldrig oplevet hende blive syg pga. det....

Super tak 

Jeg mente det også mere sådan at hvis baby er van til uld og så pludselig kun har bomuld, så bliver hun syg af det - at der ligesom mangler lidt varme i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Sara.

-Sigrid- skriver:

Super tak 

Jeg mente det også mere sådan at hvis baby er van til uld og så pludselig kun har bomuld, så bliver hun syg af det - at der ligesom mangler lidt varme i det

:-)

Men det mener jeg ikke... hehe... Jeg tror ulden giver en god varme / afgiver fugt osv.... Men mener at ha læst (ærger mig over lige nu, at jeg ikke kan huske hvor) at det ikke gør nogen forskel...

Men men... hvis man giver sit barn uld på, så stopper man nok ikke når halvdelen af vinteren er ovre ;-)

Anmeld

22. september 2011

-Sigrid-

lærkes_mor skriver:

:-)

Men det mener jeg ikke... hehe... Jeg tror ulden giver en god varme / afgiver fugt osv.... Men mener at ha læst (ærger mig over lige nu, at jeg ikke kan huske hvor) at det ikke gør nogen forskel...

Men men... hvis man giver sit barn uld på, så stopper man nok ikke når halvdelen af vinteren er ovre ;-)

Ja okay 

Skide træls når man ved man har ret, og ikke kan bevise det

Anmeld

22. september 2011

Skouboe

Tøj og Sko har også uld fra Steffens (samme mærke som Bilka).

Anmeld

22. september 2011

-Sigrid-

Skouboe skriver:

Tøj og Sko har også uld fra Steffens (samme mærke som Bilka).

Mange tak  Men jeg bor nok det sted i dk hvor der er længst til sådan en butik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.