Hvor køber I...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

-Sigrid-

modesty skriver:

Jeg har købt en del brugt på trendsales til meget billige priser. Tit kan man købe en bunke samlet. Har også fundet en del på loppemarkeder.

Hvis du ikke vil købe brugt, ved jeg at man har kunnet få dem i H&M, så prøv at spørge dér om de måske kommer snart, nu når vinteren er på vej.

Super, mange tak for rådene 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

ano14316

-Sigrid- skriver:

Sådan noget som uldbodyer... Vi skal jo have en december/januar baby, så en uldbody eller to ville være sk*de smart - eller en hel del flere 

Hvor køber I dem henne? Kan kun finde nogle til min 100 for én body, og det er tja... 4 gange så meget som en alm body? Så hvor finder jeg sådan nogle henne? 

Jeg har købt Joha på tojbamsen.dk, så har jeg købt bekids i babysam..

Fremover køber jeg i føtex til 80 kr. de er bare først kommer for 7-14 dage siden  

Anmeld

19. september 2011

-Sigrid-

ano14316 skriver:

Jeg har købt Joha på tojbamsen.dk, så har jeg købt bekids i babysam..

Fremover køber jeg i føtex til 80 kr. de er bare først kommer for 7-14 dage siden  

Super, mange tak  

Anmeld

20. september 2011

miinimeal

hej søde(:

min mor strikkede uld undertrøjer til Albert som jeg gav han uden på en alm body(;

rigtig lækkert og nemt(;

men husk når du først er begyndt på uld stopper man ikke bare lige for så har man en syg baby(:

Anmeld

20. september 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Bilka har dem, i Pige og Drenge farver. Men er helst sikker på de også har dem neutralt. De er ikk særlig dyre, så det er da værd at kigge efter

Anmeld

21. september 2011

-Sigrid-

alberts mor<3 skriver:

hej søde(:

min mor strikkede uld undertrøjer til Albert som jeg gav han uden på en alm body(;

rigtig lækkert og nemt(;

men husk når du først er begyndt på uld stopper man ikke bare lige for så har man en syg baby(:

Dorh, det havde jeg slet ikke tænkt på 

Ja, jeg ved de bliver "afhængige" af det, men jeg skal jo have en december/januar tøs, og jeg regner med at det kunne blive ret koldt, såe

Anmeld

21. september 2011

-Sigrid-

LouiseVous skriver:

Bilka har dem, i Pige og Drenge farver. Men er helst sikker på de også har dem neutralt. De er ikk særlig dyre, så det er da værd at kigge efter

Mange tak 

Anmeld

21. september 2011

miinimeal

-Sigrid- skriver:

Ja, jeg ved de bliver "afhængige" af det, men jeg skal jo have en december/januar tøs, og jeg regner med at det kunne blive ret koldt, såe

hihi jeg brugte dem også til albert de er guld værd(;

Anmeld

21. september 2011

-Sigrid-

alberts mor<3 skriver:

hihi jeg brugte dem også til albert de er guld værd(;

Jamen det var jo bare det jeg skulle vide

Anmeld

21. september 2011

Sara.

-Sigrid- skriver:

Det med at stoppe har jeg læst bare var noget man sagde i gamle dage....

Min datter på snart 4 har hver vinter haft sådan nogle uld yders og bomuld inderst, og hvis alle har været beskidte eller vi har glemt at tage nogen med hvis vi har overnattet ude har jeg aldrig oplevet hende blive syg pga. det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.