Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mutti2B skriver: I går meldte Testmonstret sin ankomst. Pisseirriterende, for jeg ville jo gerne vente til min testdag, men det skete så bare ikke. Behøver jeg at sige at den selvfølgelig var negativ? Så kan jeg lære det!! Måske skulle jeg prøve igen i morgen, for siger man ikke at HCG fordobles hveranden dag? Nu vil jeg i Fakta og købe kartoffelsalat og pølser, muuums! Hmm, må jeg egentlig godt spise rå pølser hvis jeg nu mod alle odds skulle være gravid? De har vel været varmebehandlet?
I går meldte Testmonstret sin ankomst.
Pisseirriterende, for jeg ville jo gerne vente til min testdag, men det skete så bare ikke. Behøver jeg at sige at den selvfølgelig var negativ? Så kan jeg lære det!! Måske skulle jeg prøve igen i morgen, for siger man ikke at HCG fordobles hveranden dag?
Nu vil jeg i Fakta og købe kartoffelsalat og pølser, muuums! Hmm, må jeg egentlig godt spise rå pølser hvis jeg nu mod alle odds skulle være gravid? De har vel været varmebehandlet?
Hi Hi...! Hadder det testmonster A pro pos... Jeg må hellere få bestilt et hav af G-teste Skal forhåbentligt selv rå-teste om en måneds tid Krydser fingre for at den er der for dig. Du har jo testet "lidt" tideligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Sikke noget Du må gemme alle test væk, så du ikke risikerer at tisse på flere Jeg har heldigvis aldrig selv haft besøg af testmonsteret, har (u)tålmodigt ventet på testdag hver gang
Sikke noget Du må gemme alle test væk, så du ikke risikerer at tisse på flere
Jeg har heldigvis aldrig selv haft besøg af testmonsteret, har (u)tålmodigt ventet på testdag hver gang
Too late, det har jeg allerede gjort
Agnete skriver: Hi Hi...! Hadder det testmonster A pro pos... Jeg må hellere få bestilt et hav af G-teste Skal forhåbentligt selv rå-teste om en måneds tid Krydser fingre for at den er der for dig. Du har jo testet "lidt" tideligt
Nårh, mener du 1 uge er tidligt . Jeg tror også jeg skal ha købt en bunke (mere) tests, for jeg kan da slet ikke holde mig i skindet denne gang
Mutti2B skriver: Nårh, mener du 1 uge er tidligt . Jeg tror også jeg skal ha købt en bunke (mere) tests, for jeg kan da slet ikke holde mig i skindet denne gang
Jooo... En uge er lidt tideligt... MEN bestemt ikke FOR tideligt Jeg har fundet 30 tests til 180,- kroner. Det kan vel ikke rigtig gøres billigere. Det må være tests nok til mig www.billige-teste.dk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128