Så er den her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Mutti2B

I går meldte Testmonstret sin ankomst.

Pisseirriterende, for jeg ville jo gerne vente til min testdag, men det skete så bare ikke. Behøver jeg at sige at den selvfølgelig var negativ? Så kan jeg lære det!! Måske skulle jeg prøve igen i morgen, for siger man ikke at HCG fordobles hveranden dag?

Nu vil jeg i Fakta og købe kartoffelsalat og pølser, muuums! Hmm, må jeg egentlig godt spise rå pølser hvis jeg nu mod alle odds skulle være gravid? De har vel været varmebehandlet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

nielsen80

uhh kender alt til det! Jeg var så dum at teste i går(testdag lørdag), men vidste den ville være positiv da jeg dels har taget ÆL sprøjten, og dels en halv sprøjte ovitrielle i fredags for at hjælpe en evt. graviditet på vej. Ville bare se de to streger....fuldstændig latterligt.

Tror godt du kan spise pølser, men varm dem da lige op for en sikkerheds skyld

for at vi begge får en positiv overraskelse i weekenden.

Anmeld

19. september 2011

kvinde84

nielsen80 skriver:

uhh kender alt til det! Jeg var så dum at teste i går(testdag lørdag), men vidste den ville være positiv da jeg dels har taget ÆL sprøjten, og dels en halv sprøjte ovitrielle i fredags for at hjælpe en evt. graviditet på vej. Ville bare se de to streger....fuldstændig latterligt.

Hvordan kan det være at du har fået ovitrelle på fredag? Er den ikke bare for ÆL??

Anmeld

19. september 2011

Mutti2B

nielsen80 skriver:

Der er ikke noget så smukt som 2 streger

Hvornår vil Æl-sprøjten og ovitriellen være ude af din krop?

Ih, håber godt nok at vi kan melde os ud af barnløshedsgruppen og ind i en terminsgruppe efter weekenden

Jeg har fået total smag for rå pølser, haps. Tror jeg åd 6 her i lørdags og har tænkt på kolde pølser og kartoffelsalat lige siden 

Anmeld

19. september 2011

Lisbeth1985

Mutti2B skriver:

Pisseirriterende, for jeg ville jo gerne vente til min testdag, men det skete så bare ikke. Behøver jeg at sige at den selvfølgelig var negativ? Så kan jeg lære det!! Måske skulle jeg prøve igen i morgen, for siger man ikke at HCG fordobles hveranden dag?

Nu vil jeg i Fakta og købe kartoffelsalat og pølser, muuums! Hmm, må jeg egentlig godt spise rå pølser hvis jeg nu mod alle odds skulle være gravid? De har vel været varmebehandlet?

Åhh, hvor jeg kender det

Jeg håber, at testen meget snart viser to streger

Anmeld

19. september 2011

nielsen80

Mutti2B skriver:

Der er ikke noget så smukt som 2 streger

Hvornår vil Æl-sprøjten og ovitriellen være ude af din krop?

Ih, håber godt nok at vi kan melde os ud af barnløshedsgruppen og ind i en terminsgruppe efter weekenden

Jeg har fået total smag for rå pølser, haps. Tror jeg åd 6 her i lørdags og har tænkt på kolde pølser og kartoffelsalat lige siden 

På klinikken sagde de fredag - cirka 7 dage efter, da det kun er en halv sprøjte.

Håber også virkleig man snart kan rykke ud af denne gruppe, forhåbentlig er det vores sidste uge her

Anmeld

19. september 2011

nielsen80

kvinde84 skriver:

Hvordan kan det være at du har fået ovitrelle på fredag? Er den ikke bare for ÆL??

Det er for at sikre, at kroppen ikke starter en mens. selvom man måske er gravid, desuden skulle det vist også hjælpe ægget lidt med at sætte sig fast. ...er det jeg har fået af vide i hvert fald

Anmeld

19. september 2011

Line11

Mutti2B skriver:

Jeg kan godt forstå utålmodigheden!! -  for den er der (hvilket jo stadig er MEGET muligt) 

Anmeld

19. september 2011

Nessie

Sikke noget Du må gemme alle test væk, så du ikke risikerer at tisse på flere

Jeg har heldigvis aldrig selv haft besøg af testmonsteret, har (u)tålmodigt ventet på testdag hver gang

Anmeld

19. september 2011

Putomanen

Åhh, det kender jeg bare alt for godt!!! Det er SÅ svært at holde det monster væk.

Jeg plejer faktisk om aftenen at give mig selv lov til at teste næste morgen. Når det så bliver morgen har jeg nemmere ved at overtale mig selv til at vente en ekstra dag. Og så bilde rjeg mig selv ind, at jeg SKAL teste med morgenurin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.