er det okay??? (;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Sofia

Jeg synes det er helt op til jer! Og tror ikke folk forventer noget bestemt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Dianaaa skriver:

jeg havde også tænkt på et eller andet før kagen, men ved ikke helt hvad det skal være endnu.  

Det kunne være noget koldt/lunt bord. Dunser, flødekartofler, salat og den slags. 

Anmeld

19. september 2011

Camulla

Jeg var til en barnedåb hvor der kun blev serveret kage og frugt og vi (min man og jeg) var simpelthen så dårlige da vi kom hjem, fordi vi kun havde fået det og ikke rigtig mad. Vi havde det seriøst IKKE godt! Tror det var alt det sukker og mangel på sundt mad.

Vi skulle være i kirken kl. 10 og så derefter hjem til til dem indtil kl. 16 og så synes jeg altså ikke at man kan spise folk af med kage. Nu ved jeg ikke hvor længe det skal vare i jeres tilfælde, men jeg ville helt sikkert servere rigtig mad. Vi var også kun 23 til min søns barndåb og vi bestilte mad fra kokken og jomfruen, hvilket er rigtig godt og ikke særlig dyrt, hvis det altså er pengepungen der trykker

Anmeld

19. september 2011

skønneunger

Dianaaa skriver:

vi skal holde barnedåb for min søn i november,

og af visse årsager bliver vi ikke så mange til barnedåben, omkring 20 mennesker, så vi regner med at det bliver sådan et stille, roligt og hyggeligt barnedåb, så jeg tænker at der ikke skal være det helt store middags halløj, men istedet bruge penge på en flot kage og så noget kaffe og lidt anden lækkert ved siden af. er det okay? evt. andre forslag til hvad jeg kunne gøre ?  

du kunne jo bage en masse bolller nogle almindelige og nogle grove og så servere dem med lidt forskellig pålæg evt salat osv til så det bliver til lav selv sandwich.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.