er det okay??? (;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.637 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Dianaaa

vi skal holde barnedåb for min søn i november,

og af visse årsager bliver vi ikke så mange til barnedåben, omkring 20 mennesker, så vi regner med at det bliver sådan et stille, roligt og hyggeligt barnedåb, så jeg tænker at der ikke skal være det helt store middags halløj, men istedet bruge penge på en flot kage og så noget kaffe og lidt anden lækkert ved siden af. er det okay? evt. andre forslag til hvad jeg kunne gøre ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

maria_wlt

Hvad med brunch?? Det kan nemt gøres billigt

Anmeld

19. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Dianaaa skriver:

og af visse årsager bliver vi ikke så mange til barnedåben, omkring 20 mennesker, så vi regner med at det bliver sådan et stille, roligt og hyggeligt barnedåb, så jeg tænker at der ikke skal være det helt store middags halløj, men istedet bruge penge på en flot kage og så noget kaffe og lidt anden lækkert ved siden af. er det okay? evt. andre forslag til hvad jeg kunne gøre ?  

Hvis folk kommer langvejs fra, ville jeg nok sørge for lidt rigtig mad også.  Men ellers fint. 

Anmeld

19. september 2011

July2011

synes det er helt op til den enkelte hvad man gør, hvis man ikke er interesseret i at folk bliver så længe, og man ikke har så mange penge at gøre godt med, synes jeg kaffe og kage er helt fint

Anmeld

19. september 2011

Anette&Sophia

Dianaaa skriver:

det lyder da lækkert
- det er jeres barn og jeres barnedåb, så det er jeres valg :-)

Anmeld

19. september 2011

Dianaaa

anetteb skriver:

det lyder da lækkert
- det er jeres barn og jeres barnedåb, så det er jeres valg :-)

ja selvfølgelig ,

er godt klar over det er mit barn har sgu selv presset ham ud haha

- men det altid godt at få noget inspiration udefra også

Anmeld

19. september 2011

Dianaaa

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvis folk kommer langvejs fra, ville jeg nok sørge for lidt rigtig mad også.  Men ellers fint. 

tjae, må se hvad jeg kan finde på

heldigvis er der et godt stykke tid til endnu

Anmeld

19. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Dianaaa skriver:

tjae, må se hvad jeg kan finde på

heldigvis er der et godt stykke tid til endnu

Ja. Altså det jo jer der bestemmer, og ikke andre.  Nu jeg ikke selv den store kage person, så ville f.eks blive ret så sulten hvis der ikke var andet. Men det behøver jo ikke være en kæææmpe festmiddag. 

Anmeld

19. september 2011

Dianaaa

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja. Altså det jo jer der bestemmer, og ikke andre.  Nu jeg ikke selv den store kage person, så ville f.eks blive ret så sulten hvis der ikke var andet. Men det behøver jo ikke være en kæææmpe festmiddag. 

jeg havde også tænkt på et eller andet før kagen, men ved ikke helt hvad det skal være endnu.  

Anmeld

19. september 2011

Dianaaa

maria_wt skriver:

Hvad med brunch?? Det kan nemt gøres billigt

tjae det var da faktisk en god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.