Sophia´s værelse - update :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Anette&Sophia

-Sigrid- skriver:

Haha det er snart det samme herhjemme, hyggeting er godt 

Jep, så kan de ogå få lov til at gå og være fædre 

ja nemlig :-D
men han mangler nu også at lave mors put bil. Den mangler lidt nogle nummerplader. :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

-Sigrid-

anetteb skriver:

ja nemlig :-D
men han mangler nu også at lave mors put bil. Den mangler lidt nogle nummerplader. :b

Haha det er lige før hylderne er vigtigere - eller også er det bare herhjemme? 

Anmeld

19. september 2011

Nadia&Daniel

anetteb skriver:

så har mutti her da lige været kreativ igen  

& farmand er langt om længe gået igang med hylderne til legetøjs kurvene  

Virkeligt et dejligt værelse

Anmeld

19. september 2011

Anette&Sophia

-Sigrid- skriver:

Haha det er lige før hylderne er vigtigere - eller også er det bare herhjemme? 

føler nu mere for at vi har en stabil bil vi kan kører på fødegangen i hæhæ.
og så har vi den også til at komme rundt i ( det er en stationcar - så barnevogn og det hele kan være der ) - så slipper jeg også for at han skal gå og bruge tid på den efter fødslen

Anmeld

19. september 2011

Anette&Sophia

Nadia&Daniel skriver:

Virkeligt et dejligt værelse

mange tak

Anmeld

19. september 2011

-Sigrid-

anetteb skriver:

føler nu mere for at vi har en stabil bil vi kan kører på fødegangen i hæhæ.
og så har vi den også til at komme rundt i ( det er en stationcar - så barnevogn og det hele kan være der ) - så slipper jeg også for at han skal gå og bruge tid på den efter fødslen

Nå ja - jeg priotere hylder højere fordi jeg vil føde hjemme, og fordi bilen er på værksted tror jeg - så jeg ved det bliver gjort

Herhjemme betyder det utrolig meget for mig at vi har det hele klar så Peder ikke skal rende rundt efter tøj til betten, og alt sådan noget 

Anmeld

19. september 2011

Anette&Sophia

-Sigrid- skriver:

Nå ja - jeg priotere hylder højere fordi jeg vil føde hjemme, og fordi bilen er på værksted tror jeg - så jeg ved det bliver gjort

Herhjemme betyder det utrolig meget for mig at vi har det hele klar så Peder ikke skal rende rundt efter tøj til betten, og alt sådan noget 

ja okay du har dine gode grunde, men her er værkstedet lige udenfor døren ( min kære mand er mekaniker ), men tror han tror at bare fordi han er mekaniker, så behøver bilerne ikke altid virke 100% fordi han jo bare lige kan trylle og så puf, men ja, det kan jeg jo ligesom ikke  - og så vil man nok helst ikke være kæreste med en gravid i uge 33.. wups. ( har det med at blive lidt sur når de gamle lort af en bil vi har lånt, ikke vil holde sig igang, eller bare ikke vil som den egentlig burde )

Anmeld

19. september 2011

-Sigrid-

anetteb skriver:

ja okay du har dine gode grunde, men her er værkstedet lige udenfor døren ( min kære mand er mekaniker ), men tror han tror at bare fordi han er mekaniker, så behøver bilerne ikke altid virke 100% fordi han jo bare lige kan trylle og så puf, men ja, det kan jeg jo ligesom ikke  - og så vil man nok helst ikke være kæreste med en gravid i uge 33.. wups. ( har det med at blive lidt sur når de gamle lort af en bil vi har lånt, ikke vil holde sig igang, eller bare ikke vil som den egentlig burde )

Ja, det syntes jeg også - og så er der jo god tid (forhåbelig) til terminen

Haha min far er elektrikker - så han kunne jo bare lige ordne de ledninger derhjemme da de gamle var gift... Det betød så at fordi "det kunne han bare lige ordne" så skulle vi gå udenfor i flere år for at tænde lyset i værkstedet

Og svigerfar er mekanikker, og han ordner bilen... Den har så stået derhjemme i en måneds tid  

Anmeld

19. september 2011

Dianaaa

anetteb skriver:

så har mutti her da lige været kreativ igen  

& farmand er langt om længe gået igang med hylderne til legetøjs kurvene  

hvor fint

Anmeld

19. september 2011

Anette&Sophia

-Sigrid- skriver:

Ja, det syntes jeg også - og så er der jo god tid (forhåbelig) til terminen

Haha min far er elektrikker - så han kunne jo bare lige ordne de ledninger derhjemme da de gamle var gift... Det betød så at fordi "det kunne han bare lige ordne" så skulle vi gå udenfor i flere år for at tænde lyset i værkstedet

Og svigerfar er mekanikker, og han ordner bilen... Den har så stået derhjemme i en måneds tid  

Fedt. haha.
det er det man kalder fagmænd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.