Sophia´s værelse - update :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Anette&Sophia

K&S skriver:

Super flot! Har du malet dem på?

Nej, de er dælme klippet ud i karton :O wow hæhæ.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

anetteb skriver:

hæhæ. synes nu det var svært nok at bestemme sig for hvor bogstaverne skulle hænge, for der skal hænges hylder op og en sengehimmel, så det skulle lige passe ind

Det er bare rigtig fint. 

Anmeld

19. september 2011

-Sigrid-

anetteb skriver:

Hvis jeg kender ham ret så bliver den sidste skrue sat i, 2 min inden vandet går hahaha.

Haha kender følelsen

Men det er bare sååå rart at komme igang med babyværelset, især når det er ved at være færdigt

Vi var i Ikea lørdag, og nu mangler vi bare at lillepigens far får lavet puslebordet og hendes mor (dvs mig ) får købt et par bodyer - og så må hun godt komme ... og jeg har ikke engang været til 2. lægebesøg endnu 

Anmeld

19. september 2011

Anette&Sophia

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er bare rigtig fint. 

mange tak søde

Anmeld

19. september 2011

Anette&Sophia

-Sigrid- skriver:

Haha kender følelsen

Men det er bare sååå rart at komme igang med babyværelset, især når det er ved at være færdigt

Vi var i Ikea lørdag, og nu mangler vi bare at lillepigens far får lavet puslebordet og hendes mor (dvs mig ) får købt et par bodyer - og så må hun godt komme ... og jeg har ikke engang været til 2. lægebesøg endnu 

Haha hvor fedt det er altid godt at være i god tid.
Det var lidt langtrukken her, men til sidst fæs den da ind hos manden, at jeg gerne snart ville igang, da man jo aldrig kan vide hvordan og hvorledes.
- har noget gigt og noget værk i lænden, som kunne give besvær når som helst, og ville jo helst rigtig gerne selv være med til at lave værelset, så jeg ikke skulle sidde og kigge på at andre lavede mit/vores barns værelse uden at jeg selv kunne gøre noget pga smerter.
- Men nu er der malet, nyt gulvtæppe, skabet er sat op, hendes møbler er oppe og nymalet, tøjet er der, alle småtingene osv er der. hylderne skal min kære mand alligevel selv hænge op, det skal jeg ikke røre, så de små pusse nusse ting kan jeg sagtens selv. men det værste af klargøringen er også kun lige blevet færdigt før ryggen begyndte at sparke røv.

Anmeld

19. september 2011

Maja_4000

anetteb skriver:

Bogstaverne eller dem der hænger ved puslebordet?

Dem ved puslebordet

Troede du havde malet bogstaverne :b

Anmeld

19. september 2011

-Sigrid-

anetteb skriver:

Haha hvor fedt det er altid godt at være i god tid.
Det var lidt langtrukken her, men til sidst fæs den da ind hos manden, at jeg gerne snart ville igang, da man jo aldrig kan vide hvordan og hvorledes.
- har noget gigt og noget værk i lænden, som kunne give besvær når som helst, og ville jo helst rigtig gerne selv være med til at lave værelset, så jeg ikke skulle sidde og kigge på at andre lavede mit/vores barns værelse uden at jeg selv kunne gøre noget pga smerter.
- Men nu er der malet, nyt gulvtæppe, skabet er sat op, hendes møbler er oppe og nymalet, tøjet er der, alle småtingene osv er der. hylderne skal min kære mand alligevel selv hænge op, det skal jeg ikke røre, så de små pusse nusse ting kan jeg sagtens selv. men det værste af klargøringen er også kun lige blevet færdigt før ryggen begyndte at sparke røv.

Ja, vi har da i hvert fald (hvi hun bliver inde) 3 måneder endnu til jeg er 37+0

Havde det på samme måde, har begyndende bækkenløsning, og ville SÅ gerne kunne gå derinde og nusse

Det lyder træls med din gigt og dine problemer  Men nu kan du jo så gå og ordne hendes tøj, ligge det i andre skuffer, rette på hvor bleerne skal stå osv

Anmeld

19. september 2011

Anette&Sophia

Maja_4000 skriver:

Dem ved puslebordet

Troede du havde malet bogstaverne :b

De er fra babysam, men man kan sikkert også finde dem andre steder, prøver lige at finde posen de var i, for at finde navnet på dem :-)

bogstaverne er af karton

Anmeld

19. september 2011

Anette&Sophia

-Sigrid- skriver:

Ja, vi har da i hvert fald (hvi hun bliver inde) 3 måneder endnu til jeg er 37+0

Havde det på samme måde, har begyndende bækkenløsning, og ville SÅ gerne kunne gå derinde og nusse

Det lyder træls med din gigt og dine problemer  Men nu kan du jo så gå og ordne hendes tøj, ligge det i andre skuffer, rette på hvor bleerne skal stå osv

Lige præcis. Det er egentlig også det der sådan mangler. Alt tøjet skal vaskes, og andre stofting. Og så skal jeg også have malet nogle billeder med et eller andet på, så vi kan få mere på væggene.
- men hylder, og andre ting der skal hænges op, står ulrik dælme for. det skal jeg ikke røre ved.

Anmeld

19. september 2011

-Sigrid-

anetteb skriver:

Lige præcis. Det er egentlig også det der sådan mangler. Alt tøjet skal vaskes, og andre stofting. Og så skal jeg også have malet nogle billeder med et eller andet på, så vi kan få mere på væggene.
- men hylder, og andre ting der skal hænges op, står ulrik dælme for. det skal jeg ikke røre ved.

Haha det er snart det samme herhjemme, hyggeting er godt 

Jep, så kan de ogå få lov til at gå og være fædre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.