Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi bruger den stadig, Magne blir 5 mdr på torsdag... Han sover i den om dagen indenfor og om natten, hvor den så står oppe i hans seng... I barnevognen har vi ikke brugt liften længe....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
STN skriver: Jeg har lige et lille spørgsmål... Ja, som overskriften lyder - hvornår stoppede I med at bruge lift til jeres barn?? Min lille pige er SÅ tung at bære rundt på i liften, når jeg skal have hende ud i barnevognen osv. Lige nu ligger hun stadig i den, når hun ligger i barnevognen, men ellers bruger vi den ikke rigtig... Overvejer at stoppe med at bruge den, og så bare bære hende ned i barnevognen, når vi skal nogen steder... Vi har vognen stående i kælderen, da vi bor i lejlighed... Men hvad gør/gjorde I..?
Jeg har lige et lille spørgsmål...
Ja, som overskriften lyder - hvornår stoppede I med at bruge lift til jeres barn??
Min lille pige er SÅ tung at bære rundt på i liften, når jeg skal have hende ud i barnevognen osv. Lige nu ligger hun stadig i den, når hun ligger i barnevognen, men ellers bruger vi den ikke rigtig...
Overvejer at stoppe med at bruge den, og så bare bære hende ned i barnevognen, når vi skal nogen steder... Vi har vognen stående i kælderen, da vi bor i lejlighed...
Men hvad gør/gjorde I..?
Vi stoppede med den da Oscar var 4 mdr.. Der kunne han ikke være i den mere Desværre . Men så købte vi en sleebee som vi er rigtig glade for
STN skriver: ok... det lyder meget som samme situation hehe... De er sgu tunge de små!! Tror bare jeg dropper den så.... Og så laver jeg bare barnevognen lidt mere hyggelig, så den ikke virker så stor...
ok... det lyder meget som samme situation hehe... De er sgu tunge de små!!
Tror bare jeg dropper den så.... Og så laver jeg bare barnevognen lidt mere hyggelig, så den ikke virker så stor...
god ide og tro mig det er MEGET nemmere..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128