Hvornår stoppede I med at bruge liften til barnevognen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.206 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Sitrani

Jeg har lige et lille spørgsmål...

Ja, som overskriften lyder - hvornår stoppede I med at bruge lift til jeres barn??

Min lille pige er SÅ tung at bære rundt på i liften, når jeg skal have hende ud i barnevognen osv. Lige nu ligger hun stadig i den, når hun ligger i barnevognen, men ellers bruger vi den ikke rigtig...

Overvejer at stoppe med at bruge den, og så bare bære hende ned i barnevognen, når vi skal nogen steder... Vi har vognen stående i kælderen, da vi bor i lejlighed...

Men hvad gør/gjorde I..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Maja_4000

Vi har aldrig brugt den i barnevognen .. Men den stod i tremmesengen til hun var cirka 5 måneder .. Der var det som om hun havde brug for mere plads at bevæge sig på

Anmeld

19. september 2011

D-Micka

STN skriver:

Ja, som overskriften lyder - hvornår stoppede I med at bruge lift til jeres barn??

Min lille pige er SÅ tung at bære rundt på i liften, når jeg skal have hende ud i barnevognen osv. Lige nu ligger hun stadig i den, når hun ligger i barnevognen, men ellers bruger vi den ikke rigtig...

Overvejer at stoppe med at bruge den, og så bare bære hende ned i barnevognen, når vi skal nogen steder... Vi har vognen stående i kælderen, da vi bor i lejlighed...

Men hvad gør/gjorde I..?

Vi stoppede da han var 2½ mdr. ca.
Han var alt for står til den
Du kan evt. lægge en pølsepude i barnevognen så det ikke virker så stort

Anmeld

19. september 2011

Thalia

Det har kommet an på årstiden...

Da vi fik en sommerbaby brugte vi liften i 5 mdr ca - så skiftede vi til Brio Duni posen for det var nemmere sådan temperaturmæssigt om vinteren.

Da vi fik et vinterbarn brugte vi liften i 7 mdr ca

Anmeld

19. september 2011

Prinsessens'Mor<3

STN skriver:

Men hvad gør/gjorde I..?

Maja er 7 mdr og vi bor på 1. sal og barnevognen er også i kælderen, jeg skal holde en pause på vej op af trapperne når hun er i liften, fordi den er så tung og besværlig, men jeg er nu begyndt og lade liften ligge hjemme, for kan snart ikke bære hende i den mere, og det er jo ikke som om at barnevognen KUN er for store børn, så synes du skal gøre det når du synes..

Anmeld

19. september 2011

Sitrani

D-Micka skriver:

Vi stoppede da han var 2½ mdr. ca.
Han var alt for står til den
Du kan evt. lægge en pølsepude i barnevognen så det ikke virker så stort

Okay.......... Pølsepude....?

Anmeld

19. september 2011

SussieThyssen

STN skriver:

Men hvad gør/gjorde I..?

Ret hurtigt, for mine trolde var så store at jeg ikke kunne slæbe dem rundt.
Dvs i starten brugte jeg en moseskurv til dem alle 3, men da de så var ca 8 uger rykkede de over i liften, der stod permanent i barnevognen, og stoppede helt med at bruge den, da de var omkring 12 uger.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. september 2011

Sitrani

MaleneS2011baby<3 skriver:

Maja er 7 mdr og vi bor på 1. sal og barnevognen er også i kælderen, jeg skal holde en pause på vej op af trapperne når hun er i liften, fordi den er så tung og besværlig, men jeg er nu begyndt og lade liften ligge hjemme, for kan snart ikke bære hende i den mere, og det er jo ikke som om at barnevognen KUN er for store børn, så synes du skal gøre det når du synes..

ok... det lyder meget som samme situation hehe... De er sgu tunge de små!!

Tror bare jeg dropper den så.... Og så laver jeg bare barnevognen lidt mere hyggelig, så den ikke virker så stor...

Anmeld

19. september 2011

Sitrani

SussieThyssen skriver:

Ret hurtigt, for mine trolde var så store at jeg ikke kunne slæbe dem rundt.
Dvs i starten brugte jeg en moseskurv til dem alle 3, men da de så var ca 8 uger rykkede de over i liften, der stod permanent i barnevognen, og stoppede helt med at bruge den, da de var omkring 12 uger.

Kærligst
Sussie

Min piger er også snart for stor til den, synes jeg... Hun ligger også og skraber helt oppe i den øverste kurve i vægtskalaen i journalen, som vores SP har lavet... haha.. lille tykke... Så ja, hun er også bare SÅ tung at slæbe på...

Anmeld

19. september 2011

D-Micka

STN skriver:

Okay.......... Pølsepude....?

Hehe ja ved ikke lige hvad de hedder ;D

Men her er lige et eks.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.