Navlen - hurtig hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Lucas og Mathilde <3

Taniakb skriver:

Ja det er rigtig. Har jeg faktisk heller ik. Min datter kom i bad 3 dage efter hun blev født på sygehuset.

lige præcis, og her ved mig med Lucas dengang var det sygehuset selv der spurgte om vi ikke ville bade ham inden vi skulle hjem . så tror da ikke der er noget i vejn for at TS bader hendes søn. synes også jeg hørte dengang at det normale med første bad er 3-5 dage efter fødslen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Bryndis

HeidiØ skriver:

Hej piger.

Nu er vores søn blevet 6 dage gammel .. hans navle er ved at falde af, men den hænger bare i en tynd tynd snor, hva søren gør man?? Han trænger bare sådan til et bad, men har fået besked på at vente til den er faldet af..!

Du kan sagtens tage ham i bad selvom den hænger i en tynd tråd.
Det skete også med Viktor da han også kun var nogle få dage gammel.
Det i skal holde øje med er at den hele tiden er tør inde i navlen. Og så vaske den med en vatpind med vand på.

Og stort tillykke med ham Har jo fulgt lidt med på sidelinien med Eyddis

Anmeld

19. september 2011

Lucas og Mathilde <3

HeidiØ skriver:

Det undre altså også mig lidt, men det fortalte de på patienthotellet inden vi tog hjem i torsdags! .. men altså, han stinker jo (ja undskyld mig) .. den navle der den lugter godt nok! .. Nu tør vi næsten kun vente fordi den hænger så tyndt

har jeg godt nok aldrig rt før, synes de sagde at det normale for første bad er 3-5 dage . men synes også du skal vente til den er faldet af nu når det er så tæt på, bare sørg for at vaske den forsigtigt ved hver bleskift og så se om det ikke hjælper den lidt på vej til at falde af .

Anmeld

19. september 2011

Isabella_mor

HeidiØ skriver:

Hej piger.

Nu er vores søn blevet 6 dage gammel .. hans navle er ved at falde af, men den hænger bare i en tynd tynd snor, hva søren gør man?? Han trænger bare sådan til et bad, men har fået besked på at vente til den er faldet af..!

hov har du født... tillykke med det det vidste jeg slet ikke

mht navlen... den skal nok falde af.. jeg kom så til at hive den af villads da den hang i den der tråd, da jeg skulle have bleen af ham.. og der sagde han ikke noget. det gør jo ikke ondt.. men der kan gå betændelse ii hvis det bliver pillet af. det skal helst falde af af sig selv

Anmeld

19. september 2011

HeidiØ

Tak for rådene allesammen! Jeg tror vi giver ham et bad her når han er vågnet igen! .. huha hvor han trænger. Og stod det til mig havde vi også gjort det noget før - men hva, man ved jo kun hvad man får at vide.. Sys han har været en pylrerøv idag, måske han føler sig beskidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.