Navlen - hurtig hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.296 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. september 2011

HeidiØ

Hej piger.

Nu er vores søn blevet 6 dage gammel .. hans navle er ved at falde af, men den hænger bare i en tynd tynd snor, hva søren gør man?? Han trænger bare sådan til et bad, men har fået besked på at vente til den er faldet af..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Stjernestoev

Ej, tillykke søde

Anmeld

19. september 2011

MelikkazMoar

HeidiØ skriver:

Hej piger.

Nu er vores søn blevet 6 dage gammel .. hans navle er ved at falde af, men den hænger bare i en tynd tynd snor, hva søren gør man?? Han trænger bare sådan til et bad, men har fået besked på at vente til den er faldet af..!

giv ham ble på.. og ud og sov.. så er dem nok a'e.. senere

sådan var det her

Anmeld

19. september 2011

Taniakb

HeidiØ skriver:

Hej piger.

Den ska rådne før den kan falde af. Men vand og sæbe ska man bare vaske den med og har fået af vide af en gammel husmor at pudder også er en god ide..

Bare vask den ofte,så ryger den nok snart af - Gjorde den her

Anmeld

19. september 2011

Lucas og Mathilde <3

HeidiØ skriver:

Hej piger.

du må ikke selv pille den af, det kan vist gøre ufattelig ondt s;. men jeg har nu aldrig hørt at de ikke må komme i bad før den er faldet af Da ejg fødte Lucas for snart fire år siden var han i bad inden vi tog hjem fra sygehuset, og han er født søndag og vi tog hjem tirsdag til middag, og med Mathilde sidste år var hun også i bad efter to dage hvorfor mener de at han ikke må komme i bad inden? har jeg aldrig hørt.

Anmeld

19. september 2011

Taniakb

Lucas og Mathilde <3 skriver:

du må ikke selv pille den af, det kan vist gøre ufattelig ondt s;. men jeg har nu aldrig hørt at de ikke må komme i bad før den er faldet af Da ejg fødte Lucas for snart fire år siden var han i bad inden vi tog hjem fra sygehuset, og han er født søndag og vi tog hjem tirsdag til middag, og med Mathilde sidste år var hun også i bad efter to dage hvorfor mener de at han ikke må komme i bad inden? har jeg aldrig hørt.

Ja det er rigtig. Har jeg faktisk heller ik. Min datter kom i bad 3 dage efter hun blev født på sygehuset.

Anmeld

19. september 2011

HeidiØ

Lucas og Mathilde <3 skriver:

Det undre altså også mig lidt, men det fortalte de på patienthotellet inden vi tog hjem i torsdags! .. men altså, han stinker jo (ja undskyld mig) .. den navle der den lugter godt nok! .. Nu tør vi næsten kun vente fordi den hænger så tyndt

Anmeld

19. september 2011

Gaia

Vores pige var i bad inden navle stumpen faldt af. Det skete der ikke noget ved. Tænker at hans navle nok falder af idag eller imorgen, når den kun hænger i en tynd snor. Så giv tid og lad den selv falde af

Anmeld

19. september 2011

NinaNymannMadsen

du kan sagtens bade ham. du skal bare være forsigtig rundt om navlen.
har aldrig hørt de ikke måtte bade før den var faldet af da.

min datter kom i bad da hun var 2 dage gammel og det var på sygehuset og den faldt af dagen efter da vi var kommet hjem.

den skal falde af sig selv, men det er bare at være forsigtig når du bader ham med vand.

Anmeld

19. september 2011

Benjamins'mor

Du må ikke pille ved den eller noget, du skal lade den sidde til den selv falder af, ellers kan han begynde at bløde og få betændelse i navlen. Det fik jeg afvide af min SP.

Min søns navle faldt af allerede efter 4 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.