Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
isabellamor skriver: ja det er helt sikkert... selvom jeg stadig efter 5 år snart, er nyforelsket.. det kommer i bølger syntes jeg..
ja det er helt sikkert... selvom jeg stadig efter 5 år snart, er nyforelsket.. det kommer i bølger syntes jeg..
Ja, det gør det. Især når man får barn sammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LunaLykke skriver: Ja, det gør det. Især når man får barn sammen
ja så får forholdet bare en HEL anden betydning.. i dag hvor kæresten sad og fodrede lillemanden med rugbrødsmadder kunne jeg tude af lykke...
isabellamor skriver: ja så får forholdet bare en HEL anden betydning.. i dag hvor kæresten sad og fodrede lillemanden med rugbrødsmadder kunne jeg tude af lykke...
Åh ja , DET kender jeg godt
LunaLykke skriver: Åh ja , DET kender jeg godt
jeg er også ved at blive sådan en total hylemor.. haha.. der skal bare ingenting til.. jeg var ellers så hærdet..
isabellamor skriver: jeg er også ved at blive sådan en total hylemor.. haha.. der skal bare ingenting til.. jeg var ellers så hærdet..
Også mig !!
heh. her hjemme sidder vi også med hver vores computer en søn der sover på sit værelse en der ligger i liften og vi har været sammen i 6år og været gift i 3 år på Tirsdag
men elsker vores hygge aftener hvor vi laver ingen ting men elsker også de aftener hvor vi går tidlig i seng og ser en film sammen
vi er et gammel ægtepar med hver sin computer
LunaLykke skriver: Nej nemlig ! Det er rart ikke at føle sig forpligtiget til at ligge og hygge og nusse hele natten , når man egentlig helst vil sove Det gør også bare at NÅR man så hygger, så er det 10 gange så hyggeligt som dengang man bare var duracel kaniner
Nej nemlig ! Det er rart ikke at føle sig forpligtiget til at ligge og hygge og nusse hele natten , når man egentlig helst vil sove Det gør også bare at NÅR man så hygger, så er det 10 gange så hyggeligt som dengang man bare var duracel kaniner
hahaha Lige præcis. Er helt enig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128