Rigtig kærestehygge <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. september 2011

lycly

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 2 år (1.oktober er 2-års dag) så vores nyforelskelse har ligesom så småt lagt sig. Vi sidder her søndag aften, ved hver sin computer og en unge liggende på sofaen og sover. Og ved I hvad? Det er bare SÅ hyggeligt!

Havde I spurgt mig for 2 år siden havde jeg nok sagt GISP, det lyder trist at ende sådan. Men det er det slet ikke. Den der tryghed med at vide at man har hinanden selvom man ikke sidder på skødet af hinanden konstant (misforstå mig ikke, den tid var også SKØN), den er bare så rar at have. 

Nå, ville bare lige dele min lykke lidt med jer , evt høre om I andre har det ligesådan med jeres udkårne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

twinny

jaah sådan har vi det også herhjemme... og det er skønt...

Anmeld

18. september 2011

Muffin_girl

LunaLykke skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 2 år (1.oktober er 2-års dag) så vores nyforelskelse har ligesom så småt lagt sig. Vi sidder her søndag aften, ved hver sin computer og en unge liggende på sofaen og sover. Og ved I hvad? Det er bare SÅ hyggeligt!

Havde I spurgt mig for 2 år siden havde jeg nok sagt GISP, det lyder trist at ende sådan. Men det er det slet ikke. Den der tryghed med at vide at man har hinanden selvom man ikke sidder på skødet af hinanden konstant (misforstå mig ikke, den tid var også SKØN), den er bare så rar at have. 

Nå, ville bare lige dele min lykke lidt med jer , evt høre om I andre har det ligesådan med jeres udkårne?

Samme situation her 

Altså bare uden babyen ...

Men jeg har det ligesådan.. For 3 år siden villle jeg have sagt snork.. Men nu ELSKER jeg det bare ! 

Ha en go aften med kæresten og bebsen 

Anmeld

18. september 2011

Dinna88

Jeg troede det var mig der var sær... Men vi har det på samme måde!
Jeg har flere gange pevet lidt over at vi er som et gammelt ægtepar mange aftenener; men det er jo bare SÅ hyggeligt at flade den ud på sofaen sammen. Tryghed, varme, afslapning, hygge..  Så nu piver jeg ikke længere. Sandheden er jo at det er positivt at vi kan lave... Ingenting, og alligevel hygge os (Vi har været sammen i tre år)

Og tillykke forresten!  

Anmeld

18. september 2011

lycly

Dinna88 skriver:

Jeg troede det var mig der var sær... Men vi har det på samme måde!
Jeg har flere gange pevet lidt over at vi er som et gammelt ægtepar mange aftenener; men det er jo bare SÅ hyggeligt at flade den ud på sofaen sammen. Tryghed, varme, afslapning, hygge..  Så nu piver jeg ikke længere. Sandheden er jo at det er positivt at vi kan lave... Ingenting, og alligevel hygge os (Vi har været sammen i tre år)

Og tillykke forresten!  

Lige præcis ! Man kan lave ingenting, men man hygger sig bare SÅ meget

Anmeld

18. september 2011

Dinna88

LunaLykke skriver:

Lige præcis ! Man kan lave ingenting, men man hygger sig bare SÅ meget

Jeps! Det er fedt. Og man er jo ikke lige frisk hver dag; nogle gange skal man bare ligge og flade ud med hver sin computer. Vi er jo ikke robotter

Anmeld

18. september 2011

lycly

Dinna88 skriver:

Jeps! Det er fedt. Og man er jo ikke lige frisk hver dag; nogle gange skal man bare ligge og flade ud med hver sin computer. Vi er jo ikke robotter

Nej nemlig ! Det er rart ikke at føle sig forpligtiget til at ligge og hygge og nusse hele natten , når man egentlig helst vil sove Det gør også bare at NÅR man så hygger, så er det 10 gange så hyggeligt som dengang man bare var duracel kaniner

Anmeld

18. september 2011

Isabella_mor

LunaLykke skriver:

ja det har jeg da. men nogen gange kan det der hver for sig godt blive for meget og så må vi lige ligge og flette fingre igen og tale om kærlighed og forhold og den slags  

Anmeld

18. september 2011

lycly

isabellamor skriver:

ja det har jeg da. men nogen gange kan det der hver for sig godt blive for meget og så må vi lige ligge og flette fingre igen og tale om kærlighed og forhold og den slags  

Ja, bestemt. Men synes også bare at de der stunder man så har hvor man sidder og fletter fingre og kigger hinanden i øjnene, de er endnu mere intime nu end i starten. Fordi man kender hinanden så godt nu og ved at man gør det 100% af kærlighed

Anmeld

18. september 2011

Isabella_mor

LunaLykke skriver:

Ja, bestemt. Men synes også bare at de der stunder man så har hvor man sidder og fletter fingre og kigger hinanden i øjnene, de er endnu mere intime nu end i starten. Fordi man kender hinanden så godt nu og ved at man gør det 100% af kærlighed

ja det er helt sikkert... selvom jeg stadig efter 5 år snart, er nyforelsket.. det kommer i bølger syntes jeg.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.