Hvilke vinterstøvler (til piger)..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

samantha1986

Malli skriver:

Hvilke vinterstøvler har i købt i år til jeres pige?

Sidste år købte jeg Ecco vinterstøvler til hende, men vil gerne have lidt inspiration til andre mærker, hvis nogen har gode erfaringer, eller bare har købt den lækreste støvle til i år

Sæt gerne billeder eller links ind 

Jeg har været i en skobutik, og til børn anbefalede vi Ecco. Det var dem der holdt bedst, børnene have varme og tørre fødder.

Jeg vil aldrig anbefalde dig Tops egne mærker til børn. Adi mener jeg de hedder, de er slet ikke gode for de små.

Nu har jeg ikke selv børn men når jeg får det er jeg ikke i tvivl om at når det kommer til fodtøj går jeg ikk på kompromis. De skal have Ecco

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Brams

samantha1986 skriver:

Jeg har været i en skobutik, og til børn anbefalede vi Ecco. Det var dem der holdt bedst, børnene have varme og tørre fødder.

Jeg vil aldrig anbefalde dig Tops egne mærker til børn. Adi mener jeg de hedder, de er slet ikke gode for de små.

Nu har jeg ikke selv børn men når jeg får det er jeg ikke i tvivl om at når det kommer til fodtøj går jeg ikk på kompromis. De skal have Ecco

Hvorfor er Tops eget mærke ikke godt? Spørger af ren nysgerrighed, har du insider viden?

Anmeld

19. september 2011

NinaNymannMadsen

vi har købt nogen i bilka og dem vi havde sidste år købte vi i kvickly.

de var gode og holdt rigtig godt og slidstærke.

Anmeld

19. september 2011

Mussen2

dorthemus skriver:

Hvor har du købt dem? Min datter har også en smal fod og det er første gang jeg skal købe støvler

Dem har jeg købt i en skobutik, hvor de bliver anbefalet til børn med smalle fødder. De sagde også at ADi og langt de fleste Ecco ikke var gode til smalle fødder. Så valgt var ikke svært for mig

Anmeld

19. september 2011

dorthemus

Mussen2 skriver:

Dem har jeg købt i en skobutik, hvor de bliver anbefalet til børn med smalle fødder. De sagde også at ADi og langt de fleste Ecco ikke var gode til smalle fødder. Så valgt var ikke svært for mig

Hvilken skobutik?

Anmeld

19. september 2011

Malli

Mussen2 skriver:

Var Ecco ikke gode for små børn? Der har jeg nemlig hørt det stik modsatte, at man ikke får noget bedre! 

Anmeld

19. september 2011

Mussen2

Malli skriver:

Var Ecco ikke gode for små børn? Der har jeg nemlig hørt det stik modsatte, at man ikke får noget bedre! 

Ikke gode til smalle fødder

Anmeld

19. september 2011

Mussen2

dorthemus skriver:

Hvilken skobutik?

Sendt dig en mail

Anmeld

19. september 2011

Malli

Mussen2 skriver:

Ikke gode til smalle fødder

Ahaaa 

Anmeld

19. september 2011

samantha1986

Brams skriver:

Hvorfor er Tops eget mærke ikke godt? Spørger af ren nysgerrighed, har du insider viden?

Vi fik rigtig mange tilbage som gik i stykker og de tog vand ind. Man kan selvfølgelig være heldig at få et par der er gode. men når det kommer til vinterstøvler vil jeg ikke turde tage den chance.

De er bedre når det bare er sandaler eller sko.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.