Hvilke vinterstøvler (til piger)..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.855 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. september 2011

Malli

Hvilke vinterstøvler har i købt i år til jeres pige?

Sidste år købte jeg Ecco vinterstøvler til hende, men vil gerne have lidt inspiration til andre mærker, hvis nogen har gode erfaringer, eller bare har købt den lækreste støvle til i år

Sæt gerne billeder eller links ind 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Mussen2

Vi har ikke købt i år, men har de sidste par gange haft Riccosta støvler. Primært, grundet at de sad bedst på hende ifølge skoekspedienterne Hun har en lidt smal fod, og så skulle det være en god model. Så skal prøve dem i år og så også Eccos - altså i butikken og så vil jeg se om det stadig er dem der er bedst. Jeg går mest efter komfort og praktiske støvler ctr. fede mærker og flotte støvler.

Jeg synes det er lækkert når der er beskyttelse på skosnuderne, så det vægter jeg også

Anmeld

18. september 2011

Malli

Mussen2 skriver:

Vi har ikke købt i år, men har de sidste par gange haft Riccosta støvler. Primært, grundet at de sad bedst på hende ifølge skoekspedienterne Hun har en lidt smal fod, og så skulle det være en god model. Så skal prøve dem i år og så også Eccos - altså i butikken og så vil jeg se om det stadig er dem der er bedst. Jeg går mest efter komfort og praktiske støvler ctr. fede mærker og flotte støvler.

Jeg synes det er lækkert når der er beskyttelse på skosnuderne, så det vægter jeg også

HELT ENIG! Jeg har slet ikke set Ecco's kollektion i år, og det mærke du skriver kender jeg slet ikke, så det vil jeg da lige kigge nærmere på! 

For mig er det også super vigtigt at de har god støtte i hælen, gerne beskyttelse på snuden, og så er prisen skam (næsten) ligegyldig. 

Anmeld

18. september 2011

saxa

Tja.. Jeg har købt ecco hvert år (også i år) Sååå.. Ikk meget inspiration herfra

Anmeld

18. september 2011

Munder

Vi har de sidste år (og også i år købt Sorel støvler)

De er rigtg gode. Varme og holdbare.

Anmeld

18. september 2011

Malli

saxi skriver:

Tja.. Jeg har købt ecco hvert år (også i år) Sååå.. Ikk meget inspiration herfra

Det er altså ikke fordi jeg ikke vil svare jer tilbage, men jeg modtager INGEN notifikation om at der er blevet skrevet på indlægget! IHHH-...

Har du billeder af dette års model/modeller? 

Anmeld

18. september 2011

Malli

Munder skriver:

Vi har de sidste år (og også i år købt Sorel støvler)

De er rigtg gode. Varme og holdbare.

Det er altså ikke fordi jeg ikke vil svare jer tilbage, men jeg modtager INGEN notifikation om at der er blevet skrevet på indlægget! IHHH-...

JEg har også selv Sorel støvler, men tænker at de er lidt for tunge til et barn på 2 år??

Anmeld

18. september 2011

dorthemus

Mussen2 skriver:

Hvor har du købt dem? Min datter har også en smal fod og det er første gang jeg skal købe støvler

Anmeld

18. september 2011

dorthemus

Malli skriver:

JEg har også selv Sorel støvler, men tænker at de er lidt for tunge til et barn på 2 år??

Så prøv mærket Kamik...de er letvægtere

Anmeld

18. september 2011

saxa

Malli skriver:

Har du billeder af dette års model/modeller? 

Hehe.. Helt ok.. Narj har ikk lige billede af dem. Men søger du under Ecco vinterstøvle pige kommer de frem på første side af billeder.. De er lilla med plys indeni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.