Hjælp mig med at lave frikadelller!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Altså de kan sagtens skille den ad.. Men skal lige advare dig.. Kan godt være det koster en jetjager at gendanne tingene hvis de mangler en funktion.. Man skal selvfølgelig ikke male fanden på væggen.. Men det er jo en svær proces. Men håber du får det til at virke .. 

Snakker vi flere tusinde??

Ej, jeg skal bare have mine ting. Jeg skal have mine billeder; der er over 6000!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Tin

Profilbillede for Tin
morNov2010 skriver:

Hakket svinekød, æg, mælk, salt, peber og HAVREGRYN.

De bliver SÅ  gode, og sprøde udenpå.

Ja og den opskrift bruger vi også, dog bruger jeg All round krydderi istedet for salt og peber...og derud over laver jeg dellerne i ovn.

Det har jeg gjort i en del år nu, efter jeg gik på ekstrem kur. Når de laves i ovn steger man nemlig fedtet ud af dem (og ikke ind i dem som på panden) og de bliver lækre sprøde.

Lav og form delerne som vanlig, lig dem på en bradepande (den skal ikke smøres første) Midt i ovnen, 200gr 40-50 min, alt efter størrelse. Vendes 1 gang efter halvdelen af tiden er gået.

Nemmere fåes det ikke

Anmeld

18. september 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Snakker vi flere tusinde??

Ej, jeg skal bare have mine ting. Jeg skal have mine billeder; der er over 6000!!

ÆRLIGT SVAR: JA !!! Min vens halløjsa gik også i stykker.. Og de kunne udrede det for 8000 kr.. Og har lige spurgt kæresten.. Han siger det kan være dyrt. IM SORRY ! 

Ej håber du får dem  

Anmeld

18. september 2011

Muffin_girl

Tin skriver:

Ja og den opskrift bruger vi også, dog bruger jeg All round krydderi istedet for salt og peber...og derud over laver jeg dellerne i ovn.

Det har jeg gjort i en del år nu, efter jeg gik på ekstrem kur. Når de laves i ovn steger man nemlig fedtet ud af dem (og ikke ind i dem som på panden) og de bliver lækre sprøde.

Lav og form delerne som vanlig, lig dem på en bradepande (den skal ikke smøres første) Midt i ovnen, 200gr 40-50 min, alt efter størrelse. Vendes 1 gang efter halvdelen af tiden er gået.

Nemmere fåes det ikke

TAK Godt tricks  

Anmeld

18. september 2011

Dinna88

AalborgPigen skriver:

ÆRLIGT SVAR: JA !!! Min vens halløjsa gik også i stykker.. Og de kunne udrede det for 8000 kr.. Og har lige spurgt kæresten.. Han siger det kan være dyrt. IM SORRY ! 

Ej håber du får dem  

Fuck manner.. Mine billeder er ikke 8000 værd haha. 

Jeg tager ind med den i morgen og ser på det.  Jeg må HUSKE at det er en død ting; jeg KAN leve uden. Det er bare billeder. (ja okay, billeder af hele min nieces liv....)

Anmeld

18. september 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Fuck manner.. Mine billeder er ikke 8000 værd haha. 

Jeg tager ind med den i morgen og ser på det.  Jeg må HUSKE at det er en død ting; jeg KAN leve uden. Det er bare billeder. (ja okay, billeder af hele min nieces liv....)

Krydser fingre for at du finder ud af noget.. Det er skide mange penge 

Anmeld

18. september 2011

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Ej håber du får dem  

Åhh har lige taget min største tudetur af lettelse; min kæreste siger at de 100 % kan få mine ting ud af den!!  Det burde ikke koste vildt meget, hvis det overhovedet koster noget særligt. 

hvor jeg håber det.. Min kæreste siger at producenten laver dem SÅ sikre, at man nærmest kan knække den over, og stadig kunne få tingene ud af den. Altså, ikke at lave harddisken, men at tage tingene ud af den! (off topic, I know!)

Anmeld

18. september 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Åhh har lige taget min største tudetur af lettelse; min kæreste siger at de 100 % kan få mine ting ud af den!!  Det burde ikke koste vildt meget, hvis det overhovedet koster noget særligt. 

hvor jeg håber det.. Min kæreste siger at producenten laver dem SÅ sikre, at man nærmest kan knække den over, og stadig kunne få tingene ud af den. Altså, ikke at lave harddisken, men at tage tingene ud af den! (off topic, I know!)

Ja som jeg sagde man skal ikke male fanden på væggen  

Forhåbentligt kan de hjælpe dig.. Håber at høre en update

Anmeld

18. september 2011

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Ja som jeg sagde man skal ikke male fanden på væggen  

Forhåbentligt kan de hjælpe dig.. Håber at høre en update

Nej. Men fuck, du fik gjort mig bange haha. 

du lige for mig? Jeg skal nok opdatere 

Anmeld

18. september 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Nej. Men fuck, du fik gjort mig bange haha. 

du lige for mig? Jeg skal nok opdatere 

Worst Case scenarie.. ! Altså jeg siger bare hvad jeg har af erfaringer .. Undskyld.. Men krydser self.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.