Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MyBigWish skriver: Halløjsa Jeg søger diverse Peter Plys ting til børneværelset osv. Nogen som ligger inde med noget de gerne vil sælge??
Jeg søger diverse Peter Plys ting til børneværelset osv.
Nogen som ligger inde med noget de gerne vil sælge??
Jeg har nogen mørklægningsgardiner der måler ca 80 i bredden, de er blå
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
https://www.baby.dk/debat/131393pi1/diverse/div--peter-plys-ting-.aspx#GoToMessage
Her har jeg lidt Peter Plys ting til salg
MyBigWish skriver: Det er helt iorden Hvor meget skal du have for tæppet og ved du hvad det koster at sende ?
Det er helt iorden
Hvor meget skal du have for tæppet og ved du hvad det koster at sende ?
hov glemte at sige sengetøjet er til baby dyne - neej men det kan jeg finde ud ad hvis det er .. jamen hvis der er må du få 2 gange sengetøj , gardinerne, fleece tæppet for 400 + porto? aldrig brugt.
Babyklar skriver: hov glemte at sige sengetøjet er til baby dyne - neej men det kan jeg finde ud ad hvis det er .. jamen hvis der er må du få 2 gange sengetøj , gardinerne, fleece tæppet for 400 + porto? aldrig brugt.
Har sengetøjet og gardiner får jeg syet Ellers et fint tilbud
MyBigWish skriver: Du må gerne prøve og sende et billede imorgen, så kan jeg vurdere ud fra det
Du må gerne prøve og sende et billede imorgen, så kan jeg vurdere ud fra det
MyBigWish skriver: Hvordan ser den ud ?
Hvordan ser den ud ?
MyBigWish skriver: Har sengetøjet og gardiner får jeg syet Ellers et fint tilbud
jaah okey - jamen 100kr + porto ?
MyBigWish skriver: Det bliver en lille dreng
Det bliver en lille dreng
Jeg har en stor pynte pude, to gardiner og to bog-kasser liggende med de søde Peterplys motiver på..
jeg har en skråstol til salg..
Du kan se den her
og HER
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128