Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MyBigWish skriver: Halløjsa Jeg søger diverse Peter Plys ting til børneværelset osv. Nogen som ligger inde med noget de gerne vil sælge??
Jeg søger diverse Peter Plys ting til børneværelset osv.
Nogen som ligger inde med noget de gerne vil sælge??
ja jeg har . - billeder - sengetøj - gardiner - fleece tæppe og en stor tigerdyr bamse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: ja jeg har . - billeder - sengetøj - gardiner - fleece tæppe og en stor tigerdyr bamse
Kan du ligge nogen billeder ind ?
Nina1988 skriver: Jeg har en peter plus uro... Der er sommerfugle på også så ved ikke om den er for tøset kan sende et billede imorgen hvis det kunne have interesse
Jeg har en peter plus uro... Der er sommerfugle på også så ved ikke om den er for tøset kan sende et billede imorgen hvis det kunne have interesse
Du må gerne prøve og sende et billede imorgen, så kan jeg vurdere ud fra det
MyBigWish skriver: Kan du ligge nogen billeder ind ?
ja da jeg har altså bare taget billederne bag på, da det slet ikke er brugt billede 3 har jeg os i et lækkert fleece tæppe ?
MyBigWish skriver: Du må gerne prøve og sende et billede imorgen, så kan jeg vurdere ud fra det
ville du os se bamsen og billederne ?
Babyklar skriver: ville du os se bamsen og billederne ?
Gerne ja
Jeg har en stor bamse
MyBigWish skriver: Gerne ja
iorden jeg gør det imorgen ? - kan de ligger inde i er skab på sønens værelse.
Jeg har en væglampe, lyskæde og to billeder
Babyklar skriver: iorden jeg gør det imorgen ? - kan de ligger inde i er skab på sønens værelse.
Det er helt iorden
Hvor meget skal du have for tæppet og ved du hvad det koster at sende ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128