Har det så dårligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Janni.

spj skriver:

Hvor er det sødt af dig at spørge til hende. Det er gået rigtig fint. Der har ikke været noget med hende og utroligt nok kan man næsten ikke se det i dag. Hun har en lille bitte rift og det er kun hvis man virkelig nærstudere det, at man kan se det er lidt blåt og hævet. Når man tænker på at hun havde en bule på størrelse med et halvt æg og det var helt blåt da hun blev lagt i seng, er det utroligt man ikke kan se mere.

Tak fordi du spurgte

Sad lige og ledte efter din tråd da jeg selvfølgelig ikke kunne huske hvad du hed 

Hvor er det dejligt at høre at det går bedre idag, og at skaden ikke er så voldsom alligevel. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Muhmi

Åh nej altså, hvorfor går jeg dog ind på de her indlæg....?

Tegn på hjernerystelse er opkast og overfølsomhed overfor lys/tv.

Håber din lille skat kommer sig...

Anmeld

18. september 2011

Na-Wi

Kig til hende i løbet af natten og husk at du aldrig må komme is på en bule da det kan få den til at bule ind istedet for ud..

God bedring med hende

Anmeld

18. september 2011

spj

Janni. skriver:

Sad lige og ledte efter din tråd da jeg selvfølgelig ikke kunne huske hvad du hed 

Hvor er det dejligt at høre at det går bedre idag, og at skaden ikke er så voldsom alligevel. 

Hvor sødt af dig.

Ja, det er helt utroligt at der ikke skete mere. Men kan kun se den lille rift nu. Utroligt. Hun må have en god helingsevne (hvis der er noget der heddet det)

Anmeld

18. september 2011

spj

Muhmi skriver:

Åh nej altså, hvorfor går jeg dog ind på de her indlæg....?

Tegn på hjernerystelse er opkast og overfølsomhed overfor lys/tv.

Håber din lille skat kommer sig...

Hvor utility den end lyder kan man næsten ikke se det mere. Det er ret vildt eftersom hun havde en kæmpe bule i går og var helt blå.
Det virker heldigvis ikke som om hun har fået hjernerystelse. Hun har været helt som hun plejet både i nat og i dag.

Tak for dit svar.

Anmeld

18. september 2011

spj

Naannaa87 skriver:

Kig til hende i løbet af natten og husk at du aldrig må komme is på en bule da det kan få den til at bule ind istedet for ud..

God bedring med hende

Okay, det vidste jeg så ikke. Så var det heldigt at jeg ikke kunne få lov til at putte noget is på. 5 min højest med is sker der vel ikke noget ved? Bliver helt nervøes nu.
Men hun fik lov til at få en is og spise

Anmeld

18. september 2011

Janni.

spj skriver:

Hvor sødt af dig.

Ja, det er helt utroligt at der ikke skete mere. Men kan kun se den lille rift nu. Utroligt. Hun må have en god helingsevne (hvis der er noget der heddet det)

Ved ikke om der er noget der hedder det, men i så fald så er din datter den heldige ejer af den evne 

Egentlig også imponerende hvad de små pus kan holde til 

Anmeld

18. september 2011

spj

Janni. skriver:

Ved ikke om der er noget der hedder det, men i så fald så er din datter den heldige ejer af den evne 

Egentlig også imponerende hvad de små pus kan holde til 

Ja, det er helt vildt. Har tit tænkt at hun må være lavet af gummi. Men det er nok meget godt de er så bløde i forhold til os andre.

Anmeld

18. september 2011

Janni.

spj skriver:

Ja, det er helt vildt. Har tit tænkt at hun må være lavet af gummi. Men det er nok meget godt de er så bløde i forhold til os andre.

Ja heldigvis. 

Anmeld

18. september 2011

Muhmi

spj skriver:

Hvor utility den end lyder kan man næsten ikke se det mere. Det er ret vildt eftersom hun havde en kæmpe bule i går og var helt blå.
Det virker heldigvis ikke som om hun har fået hjernerystelse. Hun har været helt som hun plejet både i nat og i dag.

Tak for dit svar.

Det var godt De kommer sig utrolig hurtigt sådan nogle små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.