Har det så dårligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

spj

SussieThyssen skriver:

Se til hende et par gange gennem aftenen og natten og se om du kan opnå kontakt, at hun ikke virker sløv, ukoncentreret, svær at vække, begynder at kaste op og at pupilerne i øjnene ikke virker uens når du tænder skarpt lys.
Desværre er det hårdt at måtte bryde søvnen hos et sovende barn, men det ville man alligevel gøre hvis hun lå til obs for hjernerystelse på sygehuset.

Kærligst
Sussie

Tak for svar. Godt lige at vide hvad vi skal være obs på. Har været inde og tjekke hende også vågnede hun selv for lidt siden og skulle have sutten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

spj

rikkeregnbue skriver:

kram! Er sikker på, at det kunne være sket for alle os andre også

Tak, det er jo svært at holde øje med dem hele tiden og hun har bare så meget krut bagi, så hun mosler rundt konstant.

Anmeld

17. september 2011

spj

Babyklar skriver:

måske holde lidt øje med hende i nat, selvom det bliver lidt hårdt.

Det vil jeg helt sikkert gøre. Hun sover heldigvis stadigvæk inde hos os og jeg har en meget irriterende hoste, så vågner alligevel et hav af gange også kan jeg jo lige tjekke hende.

Anmeld

17. september 2011

spj

th skriver:

jeg ville tjekke hende i løbet af natten...

da jeg selv slog mit hoved fra nogen år siden skulle jeg tjekkes hver time.

så ville nok kigge lidt til hende. god bedring.

Tak for svar. Vil se til hende i nat. Håber ikke hun har alt for ondt.

Anmeld

17. september 2011

spj

Lisbeth85 skriver:

Altså... du SAD MED HENDE, og så blev hun pludselig vild... og så skete uheldet. Du kan jo ikke sidde og holde på hende hele tiden, så sådanne ting vil ske - det er ingens skyld, det skete bare.

Hvis man har hjernerøstelse: 

Hvordan føles hjernerystelse?

Kortvarig bevidstløshed med hukommelsestab omkring selve hændelsen er ofte karakteristisk, men man kan godt have haft hjernerystelse selvom man husker det hele. Som regel får man umiddelbart hovedpine, kvalme og kaster måske op. Op til flere uger efter kan man fortsat være plaget af koncentrationsproblemer, usædvanlig træthed, synsforstyrrelser og svimmelhed. (hentet fra  netdoktor.dk)

Hun sad ved siden af mig i sofaen også så jeg ikke hvad hun lavede og hørte bare en ordentligt brag også græd hun selvfølgelig. Hun har ikke været bevidstløs eller kastet op.

Anmeld

17. september 2011

LSU

Hvis hun vågner igen, så giv hende noget mælk. Har hun hjernerystelse, kaster hun op inden for en halv time 

God bedring med hende og pak du bare den dårlige samvittighed væk inden du selv hopper i drømmeland. Den er der ingen grund til du har.. Børn kommer til skade og du har absolut intet gjort galt.

Anmeld

17. september 2011

spj

Pv86 skriver:

Hvis hun vågner igen, så giv hende noget mælk. Har hun hjernerystelse, kaster hun op inden for en halv time 

God bedring med hende og pak du bare den dårlige samvittighed væk inden du selv hopper i drømmeland. Den er der ingen grund til du har.. Børn kommer til skade og du har absolut intet gjort galt.

Det var en smart måde at tjekke det på. Tror ikke der er noget med hende. Hun er en sej pige. Det skal hendes mor også lige lære at blive.

Anmeld

18. september 2011

th

spj skriver:

Lige inden min datter skal i seng sidder vi og hygger i sofaen. Hun sidder og læser en bog og jeg sidder ved siden af. Hun mosler lidt rundt, men det gør hun så tit, pludselig flyver hun frem og ud over sofaen og slår hoved ned i kanten af sofabordet. Hun græder selvfølgelig helt vildt. Vi prøver at putte noget is på, men det bliver hun endnu mere ked af. Hun har fået et ordentligt hak i panden og en kæmpe bule.
Har det bare så dårligt over det. Føler det et min skyld, at jeg skulle ha holdt bedre øje med hende, men hun er bare så god til at komme op og ned af sofaen, så tænkte ikke over det.
Hvor er det bare synd for hende. Hun sover nu, men ville ønske jeg kunne sidde og putte med hende.

Til jer kloge mødre, hvad skal vi være obs på i forhold til evt hjernerøstelse?

Er grædefærdig. Tak fordi i læste med, havde lige brug for at komme ud med det.

vordan er det gået i nart og hvordan har hun det nu

Anmeld

18. september 2011

spj

th skriver:

vordan er det gået i nart og hvordan har hun det nu

Hvor er det sødt af dig at spørge til hende. Det er gået rigtig fint. Der har ikke været noget med hende og utroligt nok kan man næsten ikke se det i dag. Hun har en lille bitte rift og det er kun hvis man virkelig nærstudere det, at man kan se det er lidt blåt og hævet. Når man tænker på at hun havde en bule på størrelse med et halvt æg og det var helt blåt da hun blev lagt i seng, er det utroligt man ikke kan se mere.

Tak fordi du spurgte

Anmeld

18. september 2011

th

spj skriver:

Hvor er det sødt af dig at spørge til hende. Det er gået rigtig fint. Der har ikke været noget med hende og utroligt nok kan man næsten ikke se det i dag. Hun har en lille bitte rift og det er kun hvis man virkelig nærstudere det, at man kan se det er lidt blåt og hævet. Når man tænker på at hun havde en bule på størrelse med et halvt æg og det var helt blåt da hun blev lagt i seng, er det utroligt man ikke kan se mere.

Tak fordi du spurgte

det var så lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.