5mdr og grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Moar2011

MetteS81 skriver:

Så ville jeg vente lidt endnu...det lyder også som om han blir fint mæt af MME så det burde være nok indtil videre  Hvis han fx begynder at virke hurtigere sulten efter et måltid så kunne det være tegn på at det er tid til at starte med lidt tynd grød...eller hvis han, som jeg nævnte før, begynder at kigge interesseret på jeres mad  

- okey , nogen gange kan han godt have spist 160ml og så lege lidt og så have lidt mere i forbindelse med han skal sove. men ellers går der gern 3-4timer imellem måltiderne i dag timerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Moar2011

oerbaek skriver:

det siges jo at børn har allerbedst af at vente med fast føde til de er 6 mdr... så du kan godt vente til han er 6 mdr og 4 dage specielt når han sover så godt som han gør. 

okey - så ville jeg vente

Anmeld

17. september 2011

oerbaek

Babyklar skriver:

okey - så ville jeg vente

go ide

Anmeld

18. september 2011

MetteS81

Babyklar skriver:

- okey , nogen gange kan han godt have spist 160ml og så lege lidt og så have lidt mere i forbindelse med han skal sove. men ellers går der gern 3-4timer imellem måltiderne i dag timerne

3-4 timer er et rigtig fint interval  Så han har det vist ganske godt lige nu...bliver det så oftere og oftere så prøver du bare grøden.

Anmeld

18. september 2011

mortilnoahogmelina

Babyklar skriver:

det var os bare lige så han ku prøve det .. og lidt for at farmand ku opleve det nu hvor han kommer hjem på leave .. men det selvfølgelig storm der skal være klar til det..

Synes absolut ikke det skader at lade ham prøve at smage . Det synes jeg sagtens du kan gøre .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.