Babyklar skriver:
.. Go aften - ville høre om i ville hjælpe mig lidt .. storm er født 6½uge for tidligt .. SP'en synes derfor han skal vente med grød .. Storm blev 5mdr igår og er på flaske .. han sover mellem 9 og 11 timer om natten, så erko flaskerne må jo mætte fint nok .. og SP'en ville derfor først komme den 20oktober og snakke om grød, men til den tid er Storm altså et ½år og 4dage . er det ikke sent at først og starte der ?? - ville det være for dumt at begynde så småt nu at give ham lov til at smage på det ?? erfaringer og råd modtages 

Jeg tror ik det gør noget at du først starter når han er 6 mdr og 4 dage...han er jo født for tidligt, og er jo egentlig så det yngre, hvis du forstår hvad jeg mener...
Tror også det er derfor SP synes I skal vente lidt endnu.
Ved godt man normalt siger at man ik skal starte senere end de 6 mdr, men i det her tilfælde ville jeg mene at det er helt ok....men viser han interesse for maden, følger interesseret med når I spiser osv, så sker der vel ik noget ved at lade ham få ganske få smagsprøver på tynd grød...og så kan I trappe mere op når SP har været der om en måned 
Anmeld