Elefanthuer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

JulieE

Huerne, både elefant og almindelige, fra Hempels er SÅ lækre!! JOHAs uld-bomulds elefant huer er også lækre -Ikke så kønne, men dejlig varme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

forår

dorthemus skriver:

Jeg har købt en elefanthue i uld fra Hutlihut. Dyr men lækker

Der er nogen der kan hva Ej det er gas.....de er bare sååååå fede og lækre de huer fra Hutlihut. Jeg er misundelig

Anmeld

17. september 2011

dorthemus

forår skriver:

Der er nogen der kan hva Ej det er gas.....de er bare sååååå fede og lækre de huer fra Hutlihut. Jeg er misundelig

Det skal du skam ikke være....jeg får snart en tvangsindkaldelse til Luksusfælden

Anmeld

17. september 2011

afrobabies

dorthemus skriver:

Det skal du skam ikke være....jeg får snart en tvangsindkaldelse til Luksusfælden

Hahaha, den var go' Ja man kan hurtigt købe sig fattig i tøj til de små

Anmeld

17. september 2011

forår

dorthemus skriver:

kan du ikke lige vække din datter smide huen på hende og tage et billed? Hun har jo så let med det der med søvn, så det er vel ikke noget problem...heheh

ej jeg vil gerne se et billede af Runamusen med den på, kan det lade sig gøre på et tidspunkt?

Anmeld

17. september 2011

Maja_4000

Vi har købt en i Kvickly .. Og det var mest fordi vi stod og skulle bruge en hue NU !

Bruger elefanthue fordi jeg synes de andre sidder dårligt .. De glider enten af , eller ned i øjnene :b

Anmeld

17. september 2011

dorthemus

forår skriver:

kan du ikke lige vække din datter smide huen på hende og tage et billed? Hun har jo så let med det der med søvn, så det er vel ikke noget problem...heheh

ej jeg vil gerne se et billede af Runamusen med den på, kan det lade sig gøre på et tidspunkt?

Hø hø ja jeg tager et billede af hende i morgen og sender på MMS den sidder rigtig pænt på hende og slutter tæt. Der er dejlig blød fleece inderst og så uld udenpå. Jeg har købt den på www.smaahjerter.dk. Den er lys grå med rosa kant og pynteblomst...sååå fin!

Anmeld

17. september 2011

dorthemus

afrobabies skriver:

Hahaha, den var go' Ja man kan hurtigt købe sig fattig i tøj til de små

Ja for filan...pyhhh!!!

Anmeld

17. september 2011

forår

dorthemus skriver:

Hø hø ja jeg tager et billede af hende i morgen og sender på MMS den sidder rigtig pænt på hende og slutter tæt. Der er dejlig blød fleece inderst og så uld udenpå. Jeg har købt den på www.smaahjerter.dk. Den er lys grå med rosa kant og pynteblomst...sååå fin!

det vil jeg glæde mig til

Anmeld

17. september 2011

De3Guldklumper

Jeg har til begge unger

en tynd bomulds elefanthue fra Name it

1 velour/bomulds elefanthue fra Hutelihut - den er lidt tykkere i kvaliteten end den fra Name it

1 uld elefanthue fra hutelihut

samt 1 uld elefanthue fra reima

- Så er der lidt at vælge imellem alt efter temeratur. Jeg har valgt reima og hutelihut til de kolde vinterdage fordi de er vindtætte og dermed holder ørerne dejlig lune.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.