Elefanthuer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.182 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. september 2011

Leneur

Hvilken/ hvilke hue/huer har dit barn og hvorfor??

Vil så gerne finde den rigtige til min datter men er lidt på herrens mark i den retning, derfor jeg spørger jer.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

afrobabies

Leneur skriver:

Vil så gerne finde den rigtige til min datter men er lidt på herrens mark i den retning, derfor jeg spørger jer.... 

Jeg bruger elefanthue, fordi så går den ned og dækker halsen lidt, og falder ikke så nemt af hovedet

Anmeld

17. september 2011

MetteS81

Leneur skriver:

Jeg har en hue der går ned og dækker ørerne og bindes under hagen + en elefanthue...den første bruger jeg nu hvor det er begyndt at blive koldere så hun ik fryser hovedet og de små ører, og elefanthuen tager jeg i brug senere når det blir rigtig koldt! Den er i merionould så den er rigtig varm og så dækker den også halsen så det ikke trækker ned i flyverdragten  

Anmeld

17. september 2011

LauraLW

Jeg har købt nogle elefanthuer fra Melton - aner ikke om de er gode eller ej, men synes de virkede lækre og prisen var også ok.

Anmeld

17. september 2011

Leneur

afrobabies skriver:

Jeg bruger elefanthue, fordi så går den ned og dækker halsen lidt, og falder ikke så nemt af hovedet

Ja men hvilket mærke og hvorfor lige det mærke fremfor et andet?

Kan jo se der er mange forskellige former og vil jo ikke købe en der, når hun drejer hovedet bare bliver siddende, så hun ikke kan se noget....

Anmeld

17. september 2011

afrobabies

Leneur skriver:

Ja men hvilket mærke og hvorfor lige det mærke fremfor et andet?

Kan jo se der er mange forskellige former og vil jo ikke købe en der, når hun drejer hovedet bare bliver siddende, så hun ikke kan se noget....

Jeg har købt forskellige mærker... Der er noget joha, steffens(Bilka), h&m. Jeg har ikke gået så højt op i mærker, bare de passer til årstiden, det skal helst være dobbeltlag eller uld til vinter når det bliver rigtig kold, og ellers en lidt tyndere

Anmeld

17. september 2011

Clisolka

Lige pt. bruger vi en hue fra Joha (kohuen som hendes far så pænt kalder den), som bliver bundet under halsen - men bruger den ikke når hun er i vuggestue, så har vi en tynd elefanthue. 

Når det bliver lidt koldere i vejret skifter jeg over til en elefanthue. Jeg synes de er gode til at dække om halsen og ørene - og så kan hun ikke pille i snorene 

Lige pt. ved jeg ikke hvilket mærke jeg vil købe en ny elefanthue i endnu. 

Anmeld

17. september 2011

dorthemus

Jeg har købt en elefanthue i uld fra Hutlihut. Dyr men lækker

Anmeld

17. september 2011

CS

Leneur skriver:

Jeg har købt en elefanthue fra Reima - fordi jeg har et ørebarn og Reima har ekstra beskyttelse af de små øre. Der er et ekstra indlæg ved ørene så ingen vind kommer ind. Elefanthue, fordi der ikke må være snorre i huerne i vuggestuen...og så er jeg sikker på hun ville pille en hue af

Anmeld

17. september 2011

DitteMarie

Leneur skriver:

http://www.loppenogmusen.dk/shop/småfolk-elefanthue-grøn-ugle-839.html

Jeg har købt denne, den er super :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.