min hankat snorker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2009

Mathilde

Sanne skriver:

Han får noget special foder fra dyrlægen til overvægtige katte... men det hjælper desværre ikke...

Ja han er en rigtig bamseog så elsker han mad... og hvis vi ikke lige er hurtige nok med at få maden væk fra bordet når vi tager ud så er han i det...

Bare han har det godt og trives Det lyder præcis som vores United. Hun er også ekstremt madglad og spiser alt hvad hun kan komme i nærheden af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

Bare han har det godt og trives Det lyder præcis som vores United. Hun er også ekstremt madglad og spiser alt hvad hun kan komme i nærheden af

tror ikke han kan få det bedre jo hvis han boede i et fadbur så ville han være i sit es...

Der er jo ikke mange katte som selv åbner tøj skabet og ligger sig ind i tøjet for at sove...

Anmeld

21. januar 2009

Miamaja

CUTE!!! Vores hund 'snakker' nogle gange i sovne. han sover i sin kurv ved siden af vores seng og vaekker os sommetider om natten, naar han drommer...

Anmeld

22. januar 2009

SaNiNa

Hihi så snorker lille Balou igen... håber han sover godt...

Anmeld

22. januar 2009

charlottekri

he he, jeg kender det også altfor godt!! Mine 2 hunde på 25 og 35-40kg snorker også godt i sofaen om aftenen, ogda jeg var gravid, vækkede jeg mig selv en gang fordi jeg snorkede så højt he he og det var ellers mig, der plejede at brokke mig over mandens snorken...
Og da vi fik Maja, så snorkede hun fileme også... sådan rigtigt rooork pyh... he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.