min hankat snorker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.516 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. januar 2009

SaNiNa

Ja min kære Hankat han ligger inde i vores seng og rigitg putter...
Men men han snorker så højt at jeg lige har måtte skrue fjernsynet op...
Det er da helt vild, han har altid snorket og pænt træls når kæresten osse snorker så de to mænd i mit liv ligger som regl på hver sin side af mig og snorker højlyt...

Men han sover helt sikkert rigtig godt...

Er der noge´n af jeres dyr som osse snorker helt vild?

ved ikke helt hvad jeg ville med det her er nok bare choket over hvor højt det er...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2009

Pia.

ÅÅ hvor jeg kender det - her er det dog ikke en hankat, men en stor dejligt hanhund på 55 kilo som bare snorker helt vildt højt... jeg har ind imellem måtte puffe til ham når han ligger lige ved mine ben og jeg ikke kan høre fjernsynet... - det er helt vildt, han lyder som en gammel mand *GG*

Så jeg føler med dig, lige nu er der ingen snorken her...

Knus Pia.

Anmeld

21. januar 2009

Diana...

Griner kender det alt for godt... Alle mændende i mit liv snorker os min dejlige kæreste snorker rigtig meget og må skubber til ham 100 gange i løbet af natten så ligger min dejlige han hund i fodenden og snorker + den kør i søvne når den drømmer, så har jeg en dejlig hand kat som jeg deler hovedpude med som ligger og snorker mig mig ind i øret så har jeg en dejlig hun kat som begynder og kradse på skabene midt om natten fordi den vil ud griner og så der jo lige min dejlige lille dreng inde i maven som synes det rigtig sjovt at sparke rigtig hård i mors mave midt om natten griner så det bliver rigtig sjovt når baby er født med lidt flere natte vækninger hi hi men man elsker jo dem alle sammen alligevel ha ha

Anmeld

21. januar 2009

Mathilde

Thi hi hvor sjovt men belastende i længden. To af vores katte snorker også og det er sjovt nok de to som er ret godt i stand (små-tykke)... Det hænger måske lidt sammen...

Kram fra Mathilde og snorke-misserne

Anmeld

21. januar 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Griner kender det alt for godt... Alle mændende i mit liv snorker os min dejlige kæreste snorker rigtig meget og må skubber til ham 100 gange i løbet af natten så ligger min dejlige han hund i fodenden og snorker + den kør i søvne når den drømmer, så har jeg en dejlig hand kat som jeg deler hovedpude med som ligger og snorker mig mig ind i øret så har jeg en dejlig hun kat som begynder og kradse på skabene midt om natten fordi den vil ud griner og så der jo lige min dejlige lille dreng inde i maven som synes det rigtig sjovt at sparke rigtig hård i mors mave midt om natten griner så det bliver rigtig sjovt når baby er født med lidt flere natte vækninger hi hi men man elsker jo dem alle sammen alligevel ha ha

hehe kan godt lige jeres hund kør i søvne hehe... ja de mænde de kunne nu godt være stille om natten...

Vores hankat har det med at slikke på alt der kan slikkes på og laves trælse lyde hvis vi ikke lige gider stå op om morgen og give ham mad, men han starter med at give mig en pote i hovede ca 100 gang og så 100 gang hvor klørerne er komme med og så går vi over til at slikke på poser og blade... indtil kæresten bliver sur og står op og giver ham mad...

Når han så har fået mad går han i seng igen hihi når vi så står op indtager han sengen og sover til sidste på eftermiddagen men hvis vi lige skal i køleskabet eller i skabene så kommer han løbende for det kunne jo være vi tabte noget...

Må sige Diana du er hårdt ramt... håber ikke den lille dreng osse snorker når han kommer til verden...

Anmeld

21. januar 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

Thi hi hvor sjovt men belastende i længden. To af vores katte snorker også og det er sjovt nok de to som er ret godt i stand (små-tykke)... Det hænger måske lidt sammen...

Kram fra Mathilde og snorke-misserne

det med standen på dn hænger helt sikkert sammen balou er blevet en rigtig garfil 2 han vejer næsten 7 kg nu og han skulle helst veje 3 kg men han kan bare ikke tabe sig (sær nok først når han bliver udekat)

Anmeld

21. januar 2009

Diana...

Sanne skriver:

hehe kan godt lige jeres hund kør i søvne hehe... ja de mænde de kunne nu godt være stille om natten...

Vores hankat har det med at slikke på alt der kan slikkes på og laves trælse lyde hvis vi ikke lige gider stå op om morgen og give ham mad, men han starter med at give mig en pote i hovede ca 100 gang og så 100 gang hvor klørerne er komme med og så går vi over til at slikke på poser og blade... indtil kæresten bliver sur og står op og giver ham mad...

Når han så har fået mad går han i seng igen hihi når vi så står op indtager han sengen og sover til sidste på eftermiddagen men hvis vi lige skal i køleskabet eller i skabene så kommer han løbende for det kunne jo være vi tabte noget...

Må sige Diana du er hårdt ramt... håber ikke den lille dreng osse snorker når han kommer til verden...

Ja jeg kunne heller ikke lade vær med at grine da jeg hørte det første gang, det var alt for skægt, det mener jeg ikke min gamle hund gjorde men de jo os så forskellige alle sammen.

Uha det gør vores hun mis os el hun slikker ikke på noget hun hyler bare ind til vi står op... tosset dyr...

Den passer ikke med vægten her den eneste overvægtige ud over mig er vores hun mis men hun er os bare en kæmpe griner men alle mændende kunne godt tåle og tage lidt på griner

Her er det hunnerne som har lidt ekstra på sidebenene og ikke snorker jo lige øjeblikket gør jeg men det pga graviditeten...

Anmeld

21. januar 2009

Mathilde

Sanne skriver:

det med standen på dn hænger helt sikkert sammen balou er blevet en rigtig garfil 2 han vejer næsten 7 kg nu og han skulle helst veje 3 kg men han kan bare ikke tabe sig (sær nok først når han bliver udekat)

Hold da op en basse... Han er da en rigtig kramme-bamse
Måske ville noget light foder gøre underværker

Anmeld

21. januar 2009

SaNiNa

hihi de er dejlige sådan nogle dyr...
Vores hunkat hun piver ikke mere efter hun blev steleriseret (staves) for 3 år siden... kun hvis der ikke er blevet leget med hende i løbet af dag så mener hun at vi skal lege om natten...

Nå nu er Balou kommet ind i stuen for at hygge snorke lidt til håndbold og lige om lidt sidder misser foran skærmen og forsøger på at fange bolden... det lykkes ikke så godt...

Anmeld

21. januar 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

Hold da op en basse... Han er da en rigtig kramme-bamse
Måske ville noget light foder gøre underværker

Han får noget special foder fra dyrlægen til overvægtige katte... men det hjælper desværre ikke...

Ja han er en rigtig bamseog så elsker han mad... og hvis vi ikke lige er hurtige nok med at få maden væk fra bordet når vi tager ud så er han i det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.