Hvad skal vi have til lillebror?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Fam. Madsen

TbCp skriver:

Ja jeg så faktisk godt lige at du havde den til salg og den er vildt fed!!! Men desværre er der nok ikke lige penge til sådan en pt. selvom du godt nok sælger den billigt! Musikuro har fra sidst, stort set ikke brugt fordi vores datter var ret bange for den

den er vildt fed og kan ikke ses den er brugt da min søn bare ikke gider den  

heh min ælste søn var også bange for uro'en men den bette ELSKER den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

TbCp

Fam. Madsen skriver:

den er vildt fed og kan ikke ses den er brugt da min søn bare ikke gider den  

heh min ælste søn var også bange for uro'en men den bette ELSKER den 

Jeg må se hvordan vores søn bliver..

Min mands gener slår rimelig kraftigt igennem ved alle ungerne i familien, så alle tøserne er nogle lidt vildbasser og lidt gimpede Og alle drengene er nogle meget rolige lidt nørdede... så måske vores dreng slet ikke bliver til biler

Anmeld

17. september 2011

Fam. Madsen

TbCp skriver:

Jeg må se hvordan vores søn bliver..

Min mands gener slår rimelig kraftigt igennem ved alle ungerne i familien, så alle tøserne er nogle lidt vildbasser og lidt gimpede Og alle drengene er nogle meget rolige lidt nørdede... så måske vores dreng slet ikke bliver til biler

heh lidt den omvendte verden  

min ælste søn ligner min mand så meget og den lille ligner mig helt vildt  

vi må håbe lillemanden får lidt fra dig af så

Anmeld

17. september 2011

Molly8

"Knude" fra Lamaze - Køb til ½ pris på Amazon.co.uk. Johan fik den, da han var 3 mdr. Han var vild med den fra start og bruger den endnu, hvor han er 7 mdr.

Bellinis bold med lys, lyd og bevægelse. Smaddergod til at få gang i bevægelsen over gulvet. Rock og rul!

Kh Molly

Anmeld

17. september 2011

TbCp

Fam. Madsen skriver:

heh lidt den omvendte verden  

min ælste søn ligner min mand så meget og den lille ligner mig helt vildt  

vi må håbe lillemanden får lidt fra dig af så

Ja det kunne være dejligt Men det er nu nogle skønne knægte der er i familien så det ville også være helt ok hvis han slægtede dem på

Anmeld

17. september 2011

TbCp

Molly8 skriver:

"Knude" fra Lamaze - Køb til ½ pris på Amazon.co.uk. Johan fik den, da han var 3 mdr. Han var vild med den fra start og bruger den endnu, hvor han er 7 mdr.

Bellinis bold med lys, lyd og bevægelse. Smaddergod til at få gang i bevægelsen over gulvet. Rock og rul!

Kh Molly

Den knude kendte jeg slet ikke, den ser rigtig god ud!

Anmeld

17. september 2011

Fam. Madsen

TbCp skriver:

Ja det kunne være dejligt Men det er nu nogle skønne knægte der er i familien så det ville også være helt ok hvis han slægtede dem på

det bliver spændene hvem han slægter mest så men sådan nogen lidt nørde drenge er også bare skønnen. og især de kommentar de kan komme med  

Anmeld

17. september 2011

TbCp

Fam. Madsen skriver:

det bliver spændene hvem han slægter mest så men sådan nogen lidt nørde drenge er også bare skønnen. og især de kommentar de kan komme med  

Ja DET er de

Anmeld

17. september 2011

Benjamins'mor

Dette gå-træ overvejede jeg er købe til min søn. Har hørt det skulle være guld værd. 

Men nu går min søn ved støtte (8mdr)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. september 2011

Benjamins'mor

Øhm, ved ikke lige hvor billede blev af.

Men den kan findes på Toys'R'us hjemmeside, navnet er BELLINO aktivitetstræ.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.