Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Ja jeg har godt nok først termin til januar, men nu får vi en dreng denne gang og er da lidt på bar bund hvad angår legetøj osv. Så hvad hitter ved jeres små? Smid meget gerne link eller billede.
Ja jeg har godt nok først termin til januar, men nu får vi en dreng denne gang og er da lidt på bar bund hvad angår legetøj osv. Så hvad hitter ved jeres små? Smid meget gerne link eller billede.
i skal da have den her til når han bliver større
https://www.baby.dk/debat/134707pi1/legetoej/brandbil-saelges-.aspx#GoToMessage
ellers elsker min søn hans kravle går med musik uro på
Fam. Madsen skriver: i skal da have den her til når han bliver større https://www.baby.dk/debat/134707pi1/legetoej/brandbil-saelges-.aspx#GoToMessage ellers elsker min søn hans kravle går med musik uro på
Når de er helt små, kan man sagtens bruge det samme legetøj til begge køn. Indtil Daniel var et års tid, synes jeg at legetøjet var meget unisex
billedet er fra da Holger var 1 år men det er en scooter som han elskede. den er ikke til salg men man kan nok finde den i br
Nessie skriver: Når de er helt små, kan man sagtens bruge det samme legetøj til begge køn. Indtil Daniel var et års tid, synes jeg at legetøjet var meget unisex
Men måske der er kommet nye ting til siden jeg fik min datter Og man (jeg) vil jo også gerne købe lidt nyt
+ ideer til barnedåb ville også være fint!
sille-lille skriver: billedet er fra da Holger var 1 år men det er en scooter som han elskede. den er ikke til salg men man kan nok finde den i br
Ja de er super gode! Har 3 stks. af dem (jeg er dagplejer) så de skal helt sikkert nok komme i brug når lillebror bliver stor nok til dem
TbCp skriver: Men måske der er kommet nye ting til siden jeg fik min datter Og man (jeg) vil jo også gerne købe lidt nyt + ideer til barnedåb ville også være fint!
Selvfølgelig
Daniel er jo snart 2 år, så jeg ved ikke lige hvad der er nyt og godt. Men han var da helt vild med noget der kunne rasle og "knitre"
Vil du se min ønskeliste til dåben?
albert elskede sådan en kugle der kunne spille forskellige melodier når man trykkede på toppen af den, og så lyste den 3-4 forskellige farver(:
og en pingvin rangle der var en "dythorn" i(:
og en masse store lastbiler(:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128