Ked af det ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Clisolka

LunaLykke skriver:

Mht at gøre det anonymt, så skal du være forberedt på at du nok skal skrive en skriftlig anmeldelse . Den kan den anmeldte søge om at få lov at læse. Så pas på med hvad du skriver, så din veninde ikke kan "gætte" at det er dig. Det skete nemlig for en anden herinde , som fortalte at hun havde anmeldt en veninde som fik lov at læse anmeldelsen. Og af den fremgik det tydeligt hvem der havde anmeldt hende. 

Ja, jeg skulle lige til at skrive det samme efter den tråd 

Men du har pligt til at anmelde det - jeg havde gjort det for hans skyld 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil også anmelde det. Det er bare så svært. Også fordi jeg ved at både hende og kæresten har det svært i forvejen.

Men er jeg pylret? Jeg vil heller ikke anmelde uden ordentligt grundlag

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Mht at gøre det anonymt, så skal du være forberedt på at du nok skal skrive en skriftlig anmeldelse . Den kan den anmeldte søge om at få lov at læse. Så pas på med hvad du skriver, så din veninde ikke kan "gætte" at det er dig. Det skete nemlig for en anden herinde , som fortalte at hun havde anmeldt en veninde som fik lov at læse anmeldelsen. Og af den fremgik det tydeligt hvem der havde anmeldt hende. 

Årh det var godt at du skrev det.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre hvis hun finder ud af at det er mig

Anmeld

17. september 2011

Maja88

var han ikke 4 måneder??? min datter kan nu også bedst lide at lege selv, men bare det at lige gå forbi hende eller sige bøøh en gang i mellem så er hun glad..

men er vildt med det mad og svineri.. så jeg ville da også melde.

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

var han ikke 4 måneder??? min datter kan nu også bedst lide at lege selv, men bare det at lige gå forbi hende eller sige bøøh en gang i mellem så er hun glad..

men er vildt med det mad og svineri.. så jeg ville da også melde.

Jo. Men det er lidt svært at forklare. Altså de aktiverer ham slet ikke. De har det ikke selv særlig godt. Han ligger bare i nattøj selvom det er eftermiddag osv. Årh. Måske er det bare mig.

Anmeld

17. september 2011

Maja88

Anonym skriver:

Jo. Men det er lidt svært at forklare. Altså de aktiverer ham slet ikke. De har det ikke selv særlig godt. Han ligger bare i nattøj selvom det er eftermiddag osv. Årh. Måske er det bare mig.

altså der er aldrig noget i vejen for at underrette  og så bliver der jo lavet en undersøgelse hvis kommunen finder dette relevant..

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

altså der er aldrig noget i vejen for at underrette  og så bliver der jo lavet en undersøgelse hvis kommunen finder dette relevant..

Ja det har du ret i.

Jeg synes også at mht maden, så blir det jo direkte farligt for barnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.