Ked af det ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg er simpelthen i 7 sind!

Jeg har fået en ny veninde, som fik en dreng kort tid efter mig. Og jeg føler slet ikke hun er i stand til at passe på ham. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre

Han er ca. 4 måneder. Indtil videre har han fået chokolade, kød osv. De lever i en svinesti. Drengen leger bedst alene og kræver slet ikke socialt samvær.

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er virkelig så ked af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

LLN

Du har pligt til at kontakte kommunen, og kan gøre det anonymt.

Anmeld

17. september 2011

Tvillingemor80

jeg ville snakke med dem på kommunen eller en sundhedsplejerske.. Selvom det er hårdt at anmelde/fortælle om en veninde - så bliver man nød til at tænke på det lille liv først..

Desuden kan det jo være hun bare skal havde lidt støtte for at blive en fantastisk mor ..

kæmpe kram - det må ikke være sjovt

Anmeld

17. september 2011

Dutti

Sikke en træls situation men du bliver nødt til at tænke på barnet .. og så har man faktisk pligt til at melde sådan noget tror jeg .. heldigvis kan du gøre det anonymt ..

Anmeld

17. september 2011

emsaroto

Anonym skriver:

Jeg er simpelthen i 7 sind!

Jeg har fået en ny veninde, som fik en dreng kort tid efter mig. Og jeg føler slet ikke hun er i stand til at passe på ham. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre

Han er ca. 4 måneder. Indtil videre har han fået chokolade, kød osv. De lever i en svinesti. Drengen leger bedst alene og kræver slet ikke socialt samvær.

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er virkelig så ked af det.

Du skal melde det kommunen. Og jeg ved det er super svært!

Har selv lige stået i sådan en situation, og der er bare ikke andet at gøre. 

Held og lykke med det!  

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg er simpelthen så knust. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.

Har jeg nogen garanti på at kommunen ikke fortæller at det er mig hvis det er?

Anmeld

17. september 2011

SjeBets

MÅ man indberette anonymt idag, troede at man skulle ligge navn pga af alle dem der blev anmeldt uden hold i, bare pga gammelt nag mellem folk 

Anmeld

17. september 2011

emsaroto

Anonym skriver:

Jeg er simpelthen så knust. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.

Har jeg nogen garanti på at kommunen ikke fortæller at det er mig hvis det er?

Ja, du skal bare ikke oplyse dit navn.

Du skal ringe ind og sige, hej, jeg vil gerne anmelde en familie, og det bliver ano, så derfor siger jeg ikke mit navn.

Anmeld

17. september 2011

lycly

Mht at gøre det anonymt, så skal du være forberedt på at du nok skal skrive en skriftlig anmeldelse . Den kan den anmeldte søge om at få lov at læse. Så pas på med hvad du skriver, så din veninde ikke kan "gætte" at det er dig. Det skete nemlig for en anden herinde , som fortalte at hun havde anmeldt en veninde som fik lov at læse anmeldelsen. Og af den fremgik det tydeligt hvem der havde anmeldt hende. 

Anmeld

17. september 2011

Carina:-)

LLN skriver:

Du har pligt til at kontakte kommunen, og kan gøre det anonymt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.