At tage p-piller når man ammer. Gør I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Isabella_mor

jeg tænker lidt om der ikke også udskilles østrogen hormoner via mælken.. jeg ville godtnok ikke fylde mig med hormoner mens jeg ammer.. og risikeret mit barn kunne blive fyldt med hormoner som de slet ikke er klar til endnu.. nej faaame nej..

så hellere en spiral.. (og det har jeg også)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

lycly

isabellamor skriver:

jeg tænker lidt om der ikke også udskilles østrogen hormoner via mælken.. jeg ville godtnok ikke fylde mig med hormoner mens jeg ammer.. og risikeret mit barn kunne blive fyldt med hormoner som de slet ikke er klar til endnu.. nej faaame nej..

så hellere en spiral.. (og det har jeg også)

Jo, der er nemlig noget med at der udskilles hormorner. Det derfor jeg spørger jer, for jeg vil virkelig heller ikke udsætte min datter for unødige hormoner osv. Men må indrømme at en spiral ikke lige tiltaler mig.

Anmeld

17. september 2011

Isabella_mor

LunaLykke skriver:

Jo, der er nemlig noget med at der udskilles hormorner. Det derfor jeg spørger jer, for jeg vil virkelig heller ikke udsætte min datter for unødige hormoner osv. Men må indrømme at en spiral ikke lige tiltaler mig.

det er ellers bare så nemt at få en spiral... og det er bare en af de bedste beslutninger jeg har taget... 

nu ved jeg ikke hvor meget du ved om spiraler, men hvorfor er du ikke til dem..

?

Anmeld

17. september 2011

lycly

isabellamor skriver:

det er ellers bare så nemt at få en spiral... og det er bare en af de bedste beslutninger jeg har taget... 

?

Jeg ved det ikke, det er bare tanken om at den skal sidde deroppe. Det har jeg meget underligt med. Og så har jeg en veninde som blev rigtig rigtig syg og indlagt pga sin spiral . 

Anmeld

17. september 2011

lycly

isabellamor skriver:

?

Jeg ved det ikke, det er bare tanken om at den skal sidde deroppe. Det har jeg meget underligt med. Og så har jeg en veninde som blev rigtig rigtig syg og indlagt pga sin spiral . 

Anmeld

17. september 2011

Isabella_mor

LunaLykke skriver:

der findes nemlig to slags.. og man mærker den ikke når den først er sat derop. og så kører de ellers bare normalt... 

Anmeld

17. september 2011

Maja88

isabellamor skriver:

der findes nemlig to slags.. og man mærker den ikke når den først er sat derop. og så kører de ellers bare normalt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.