Så står jeg frem - ang. tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Topp

Chalala85 skriver:

Det er helt forståeligt

men ved du hvordan jeg kan oplyse jer herinde om nyt navn - uden det kan ses og sættes i forbindelse med mig? da mit nuværende brugernavn jo skal nævnes - så vil det vel komme frem under søgning??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Noahmor

Topp skriver:

hans familie har vist heller ikke de store ønsker om det.. men sagde da jeg kunne kigge ud hvis JEG fik lyst - øhhh oki - men det tror jeg nu NÆPPE jeg gør

Nej, så er det jo bare deres tab og så må hun få det af vide når hun bliver ældre, hvorfor far ikke er der. 

Anmeld

17. september 2011

Topp

EmmaJosephine skriver:

Åh, på den måde. Undskyld 

helt oki  godt du lige gjorde mig opmærksom på det.. har meget med STOOOORE bogstaver når jeg skal "overbevise og understrege" over for mig selv - har ikk tænk på det kunne opfattes anderledes

Anmeld

17. september 2011

Chalala85

Topp skriver:

men ved du hvordan jeg kan oplyse jer herinde om nyt navn - uden det kan ses og sættes i forbindelse med mig? da mit nuværende brugernavn jo skal nævnes - så vil det vel komme frem under søgning??

hmmmm.. ja det vil det jo nok... øhmmm måske via facebook så? eller pb herinde?

Anmeld

17. september 2011

SussieThyssen

Topp skriver:

Ja nu føler jeg godt jeg kan "stå frem" over en tråd jeg lavede tidligere...

(se evt)

https://www.baby.dk/debat/133127pi1/boern-01-aar/bekymret-over-adfaerd.aspx  

SP har været hos mig idag - og hun skal snakke med min læge og fremlyse hendes observationer til lægen - inden jeg skal derned med Liva på tirsdag.

Hun kan godt forstå min bekymring - og planen er Liva skal til København på Børnekliniken og undersøges...

Havde bare lige "brug" for at stå frem - hvis jeg pludselig får en masse spørgsmål - så er det lidt lettere hvis folk "kender" lidt om hvad det er...

Held og lykke med det søde ven.
Jeg har såmænd tænkt på dig, selvom jeg jo ikke vidste hvem du var, men derfor kan man jo godt bekymre sig om hinanden.

Alle tiders at der nu bliver taget hånd om det SÅ hurtigt

Men også hårdt at din datters far er SÅ ligeglad. Men igen det kan jo også virke uoverskueligt og skræmmende, at ens barn overhovedet ikke vil en, og at der måske er noget galt. Selvfølgelig kan vi jo hurtigt blive enige om, at han så netop burde påtage sig ansvar for sit barn og vise sig som en god støtte og stærk far, men sådan er livet bare ikke. De fleste mennesker er svage og handler egocentreret, når noget gør dem utrygge.
Så i virkeligheden er du og din datter bedst tjent uden ham, når han er sådan en vatnisse.

Jeg håber du  opdaterer hen ad vejen..jeg vil meget gerne høre hvordan det går med din lille pige.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. september 2011

Topp

SussieThyssen skriver:

Held og lykke med det søde ven.
Jeg har såmænd tænkt på dig, selvom jeg jo ikke vidste hvem du var, men derfor kan man jo godt bekymre sig om hinanden.

Alle tiders at der nu bliver taget hånd om det SÅ hurtigt

Men også hårdt at din datters far er SÅ ligeglad. Men igen det kan jo også virke uoverskueligt og skræmmende, at ens barn overhovedet ikke vil en, og at der måske er noget galt. Selvfølgelig kan vi jo hurtigt blive enige om, at han så netop burde påtage sig ansvar for sit barn og vise sig som en god støtte og stærk far, men sådan er livet bare ikke. De fleste mennesker er svage og handler egocentreret, når noget gør dem utrygge.
Så i virkeligheden er du og din datter bedst tjent uden ham, når han er sådan en vatnisse.

Jeg håber du  opdaterer hen ad vejen..jeg vil meget gerne høre hvordan det går med din lille pige.

Kærligst
Sussie

åhhh fantastisk at vide nogle tænker på én - selv om det var anonymt - det varmer

Anmeld

17. september 2011

SussieThyssen

Topp skriver:

åhhh fantastisk at vide nogle tænker på én - selv om det var anonymt - det varmer

Du er altid velkommen til at skrive..også igennem den næste tid, hvis du trænger til at læsse af, tænke på noget andet..grine, græde eller bare sludre.

Anmeld

17. september 2011

Janni.

til jer, håber de kan finde ud af hvad der er med din datter. 

Har helt ondt af din datter, at hendes far sådan har fravalgt hende. Det forstår jeg slet ikke man kan 

Anmeld

17. september 2011

Topp

SussieThyssen skriver:

Du er altid velkommen til at skrive..også igennem den næste tid, hvis du trænger til at læsse af, tænke på noget andet..grine, græde eller bare sludre.

åhhh tusind tak skal du have  det ER en STOR mundfuld at stå alene med- så det tilbud er jeg glad for...

Anmeld

17. september 2011

Muffin_girl

Topp skriver:

Ja nu føler jeg godt jeg kan "stå frem" over en tråd jeg lavede tidligere...

(se evt)

https://www.baby.dk/debat/133127pi1/boern-01-aar/bekymret-over-adfaerd.aspx  

SP har været hos mig idag - og hun skal snakke med min læge og fremlyse hendes observationer til lægen - inden jeg skal derned med Liva på tirsdag.

Hun kan godt forstå min bekymring - og planen er Liva skal til København på Børnekliniken og undersøges...

Havde bare lige "brug" for at stå frem - hvis jeg pludselig får en masse spørgsmål - så er det lidt lettere hvis folk "kender" lidt om hvad det er...

Håber du finder ud af det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.