Topp skriver:
Ja nu føler jeg godt jeg kan "stå frem" over en tråd jeg lavede tidligere...
(se evt)
https://www.baby.dk/debat/133127pi1/boern-01-aar/bekymret-over-adfaerd.aspx
SP har været hos mig idag - og hun skal snakke med min læge og fremlyse hendes observationer til lægen - inden jeg skal derned med Liva på tirsdag.
Hun kan godt forstå min bekymring - og planen er Liva skal til København på Børnekliniken og undersøges...
Havde bare lige "brug" for at stå frem - hvis jeg pludselig får en masse spørgsmål - så er det lidt lettere hvis folk "kender" lidt om hvad det er...

Held og lykke med det søde ven.
Jeg har såmænd tænkt på dig, selvom jeg jo ikke vidste hvem du var, men derfor kan man jo godt bekymre sig om hinanden.
Alle tiders at der nu bliver taget hånd om det SÅ hurtigt 
Men også hårdt at din datters far er SÅ ligeglad. Men igen det kan jo også virke uoverskueligt og skræmmende, at ens barn overhovedet ikke vil en, og at der måske er noget galt. Selvfølgelig kan vi jo hurtigt blive enige om, at han så netop burde påtage sig ansvar for sit barn og vise sig som en god støtte og stærk far, men sådan er livet bare ikke. De fleste mennesker er svage og handler egocentreret, når noget gør dem utrygge.
Så i virkeligheden er du og din datter bedst tjent uden ham, når han er sådan en vatnisse.
Jeg håber du opdaterer hen ad vejen..jeg vil meget gerne høre hvordan det går med din lille pige.

Kærligst
Sussie
Anmeld