Så står jeg frem - ang. tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Topp

MissChrista skriver:

Du havde godt nok skrevet på et tidspunkt, at Liva var meget morsyg - men at det var så meget havde jeg ingen anelse om :O 
Det er da dejligt at hun nu skal undersøges! Jeg håber I får en god uge i næste uge
Og F*ck den biologiske far!! Liva er heldig at have dig  

Kæmpe knus  

jo desværre er det ret volsomt med hende... så nu skal det undersøges så ikk man presser "forkert" på - hvis slet ikk hun kan klare det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Noahmor

Topp skriver:

ja det bliver jeg jo nødt til.. og er glad for han melder sig ud NU istedet for senere... men der rører da noget i en, og man bliver da ked af det, når folk vælger ens barn fra....

Ja, det kan jeg da godt forstå! Men han ved da så forhåbentlig også at han så ikke bare lige pludselig kan ombestemme sig? 

Hvad med hans familie, vil de heller ikke se hende? 

Men godt at der kommer nogle undersøgelser igang, så du evt. kan få noget hjælp. 

Anmeld

17. september 2011

Topp

Chalala85 skriver:

Synes det er rigtig fint SP er med i det sammen med lægen. Jeg håber inderligt din datter kan blive undersøgt så du kan få lidt forståelse hvorfor hun gør som hun gør.

Jeg ser frem til at følge udviklingen og se fremskridt hvis du deler herinde.

Held og lykke og et kæmpe

tak.. jeg vil meget gerne dele herinde - meeeen kommer igen under et andet navn - da jeg ikk ønsker hendes far skal følge med i vores liv

Anmeld

17. september 2011

Mor Christa

Topp skriver:

jo desværre er det ret volsomt med hende... så nu skal det undersøges så ikk man presser "forkert" på - hvis slet ikk hun kan klare det

Ja, det kan jeg da godt forstå, at I skal have hende undersøgt! jeg krydser fingre for I finder en løsning på det hurtigt  

Anmeld

17. september 2011

MLT

Topp skriver:

den KAN næsten IKK blive værrer

Undskyld jeg skrev det..... 

Anmeld

17. september 2011

Topp

Noahmor skriver:

Ja, det kan jeg da godt forstå! Men han ved da så forhåbentlig også at han så ikke bare lige pludselig kan ombestemme sig? 

Hvad med hans familie, vil de heller ikke se hende? 

Men godt at der kommer nogle undersøgelser igang, så du evt. kan få noget hjælp. 

hans familie har vist heller ikke de store ønsker om det.. men sagde da jeg kunne kigge ud hvis JEG fik lyst - øhhh oki - men det tror jeg nu NÆPPE jeg gør

Anmeld

17. september 2011

Chalala85

Topp skriver:

tak.. jeg vil meget gerne dele herinde - meeeen kommer igen under et andet navn - da jeg ikk ønsker hendes far skal følge med i vores liv

Det er helt forståeligt

Anmeld

17. september 2011

Topp

EmmaJosephine skriver:

Undskyld jeg skrev det..... 

det var ikk ondt ment til dig   bare en måde at understrege overfor mig selv på - den SKAL blive bedre

Anmeld

17. september 2011

Topp

MissChrista skriver:

Ja, det kan jeg da godt forstå, at I skal have hende undersøgt! jeg krydser fingre for I finder en løsning på det hurtigt  

takker

Anmeld

17. september 2011

MLT

Topp skriver:

det var ikk ondt ment til dig   bare en måde at understrege overfor mig selv på - den SKAL blive bedre

Åh, på den måde. Undskyld 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.