Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal også være opmærksom på om min datter udviser tegn, for både mi bedstemor og mor har det, og min kusine på min mors side har det også. Det var faktisk min kusine der i sin tid fik påvist at epelepsi kan være arveligt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
charlottekri skriver: Jeg skal også være opmærksom på om min datter udviser tegn, for både mi bedstemor og mor har det, og min kusine på min mors side har det også. Det var faktisk min kusine der i sin tid fik påvist at epelepsi kan være arveligt...
Janep skriver:hej pigerHer i de sidste 3-4 dage har min datter på 8 mrd fået rystelser eller hvad man kan kalde det imens hun har været ved at spise. Det har ikke været så slemt og hun ser ikke ud til at lægge mærke til dem så jeg har ikke gjordt noget ved det. Men nu er de blevet være Rystelserne vare meget kort tid et secundt eller sådan og hannah mærker dem ikke og smiler bare fint og smilere videre.Men hvad kan det være? Hun har ikke feber så det kan ikke være feberkramper Hun er lidt snottet men ellers er der ikke noget, og det underlige er at det kun sker når hun er ved at spise? en lidt bekymret mor lige nu
Beck skriver:Hej Jane...Hvordan går det med din datter? Knus
Janep skriver:hun ryster stadig, men jeg får besøg af sp her på mandag så kigger hun li på hende Jeg har ikk taget hende til lægen da det ikk genere hende
Beck skriver:Okaj, godt og høre det ikke genere hende...Må håbe SP har et forslag til hvad de kan være...Knus og god dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128