ryster ved spisetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.191 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. januar 2009

Janep

hej piger

Her i de sidste 3-4 dage har min datter på 8 mrd fået rystelser eller hvad man kan kalde det imens hun har været ved at spise.
Det har ikke været så slemt og hun ser ikke ud til at lægge mærke til dem så jeg har ikke gjordt noget ved det.
Men nu er de blevet være Rystelserne vare meget kort tid et secundt eller sådan og hannah mærker dem ikke og smiler bare fint og smilere videre.

Men hvad kan det være? Hun har ikke feber så det kan ikke være feberkramper
Hun er lidt snottet men ellers er der ikke noget, og det underlige er at det kun sker når hun er ved at spise?

en lidt bekymret mor lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2009

Mca<3

Det er ikke kulde gysninger hun får ??? Bare et gæt ,,

Anmeld

21. januar 2009

linemus

Får hun flere ad gangen? Eller er det kun én gang? Børn kan nemlig godt lige ryste en gang, når de tisser i bleen Men hvis det er flere gange under et måltid, er det nok ikke det...

Anmeld

21. januar 2009

Janep

3 gangs mor skriver:

Det er ikke kulde gysninger hun får ??? Bare et gæt ,,

det ku godt lige det men forstår så bar ikk hvorfor det kun er når hun spiser.. der er ikk koldere i køkkenet end andre steder i huset og hun kan godt li maden

Anmeld

21. januar 2009

Janep

linemus skriver:

Får hun flere ad gangen? Eller er det kun én gang? Børn kan nemlig godt lige ryste en gang, når de tisser i bleen Men hvis det er flere gange under et måltid, er det nok ikke det...

ja i dag rystede hun hele 11 gange

Anmeld

21. januar 2009

charlottekri

hvad får hun at spise?? det kunne jo godt være kuldegysninger på grund af at maden smager godt bare en lille tanke...
men hvis du er bekymret så synes jeg at du skal ringe til lægen.. hellere en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

21. januar 2009

Janep

charlottekri skriver:

hvad får hun at spise?? det kunne jo godt være kuldegysninger på grund af at maden smager godt bare en lille tanke...
men hvis du er bekymret så synes jeg at du skal ringe til lægen.. hellere en gang for meget end en gang for lidt

Kan man godt ryste af det

Hun får bare rugbrød med smør og leverpåsteg

Anmeld

21. januar 2009

charlottekri

min datter har gjort det en enkelt gang eller sådan noget, men når det sker så hyppigt, så synes jeg at du skal tage kontakt til lægen... det lyder lidt mystisk!! jeg kmmer til at tænke på eppelepsi (staves?)... det findes jo i alverdens afskygninger, og her da også kendt en der led meget af depressioner, og så viste det sig at det va eppelepsi... men lad nu være med at male fanden på væggen!! det er sikkert ikke noget!!

Anmeld

21. januar 2009

Janep

charlottekri skriver:

min datter har gjort det en enkelt gang eller sådan noget, men når det sker så hyppigt, så synes jeg at du skal tage kontakt til lægen... det lyder lidt mystisk!! jeg kmmer til at tænke på eppelepsi (staves?)... det findes jo i alverdens afskygninger, og her da også kendt en der led meget af depressioner, og så viste det sig at det va eppelepsi... men lad nu være med at male fanden på væggen!! det er sikkert ikke noget!!

puha .. det var faktisk det jeg frygtede mest

Jeg har det nemlig selv, har kun dog et andfald om året så det er minimalt men håber da virkelig ik at hun os får det

Så må jeg hellere få ringet til lægen .. for at være sikker

Anmeld

22. januar 2009

charlottekri

jeg venter på at høre på hvad du har fundet ud af!!! De siger jo at epelepsi kan være arveligt... Så bare afsted med jer, hvis du har den mindste mistanke!!
stort herfra!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.