Prøv lige og se :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2009

Sebastians Mor

netdaddy skriver:

Ja - vores dreng bliver 5 måneder her den 26. januar og det er også næsten gået alt for hurtigt.

Pludselig den anden dag fandt han ud af at rulle fra ryggen og om på maven og gøre det hele tiden nu.

Han har 2 tænder (fik den første mellem jul og nytår og den anden lige efter nytår).

Hvad blev der af den lille guldklump som jeg fik i armene på sygehuset?

JA jeg fatter det heller ikke...
fik afvide hele tiden man skal nyde det i mens de små fordi det går hurtigt over, man det her gik rigtig stærkt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2009

MorCamilla

Hvor er han kær... Ja tiden flyver jo bare afsted, og hvor bliver den dog af... De små pus, bliver større og større...

Anmeld

21. januar 2009

Pia.

Ja de bliver hurtigt store... husker tydeligt den sætning med at man skal huske at nyde dem imens de er små... det er ikke løgn at tiden går stærkt... min den ældste bliver 10 år her d. 6 februar, det er slet ikke til at forstå....
Mille er lige blevet 6 år og Mads fylder 3 år også i februar...

Men der er også en charme ved at blive ældre, når de ændre personlighed de små mennesker... - gud hvor kan man elske højt...

Stort knus Pia...

Anmeld

21. januar 2009

Sebastians Mor

PiaR skriver:

Ja de bliver hurtigt store... husker tydeligt den sætning med at man skal huske at nyde dem imens de er små... det er ikke løgn at tiden går stærkt... min den ældste bliver 10 år her d. 6 februar, det er slet ikke til at forstå....

Men der er også en charme ved at blive ældre, når de ændre personlighed de små mennesker... - gud hvor kan man elske højt...

Stort knus Pia...

Ja men der er ikke nogle bedre oplevelse at få sin egen lille guldklump i armene på hospitalet når de lige er kommet ud.

Anmeld

21. januar 2009

Miamaja

PiaR skriver:

Stort knus Pia...

Det gaar SAA staerkt!!!! Og jeg tanker ofte min lille baby er nu ikke baby mere men paa samme tid er det bare DEJLIGT Maerkelig foelelse paa samme tid

Anmeld

21. januar 2009

Sebastians Mor

Men er glad for han er blevet så selvstændig.

Anmeld

21. januar 2009

Miamaja

Ja, det er svaert at forstaa ens lille bitte baby snart skal fodselsdag IGEN

Anmeld

22. januar 2009

Sebastians Mor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.